• شناسه خبر : 969

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

صادق بودن با فرزند از اصول تربیت جنسی کودک است

عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: صادق بودن با فرزند، ایجاد رابطه قوی بین فرزند و والدین و نبودن هیچ مساله ای به عنوان راز بد یاخوب از اصول صحیح تربیت جنسی کودک هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر زهرا کریمیان در جلسه تربیت جنسی کودک در سالن دکتر قریب این دانشگاه اظهار داشت: بحث مربوط به تربیت جنسی کودک متاسفانه در کشور ما سال ها مورد غفلت واقع شده است.

 وی در ادامه افزود: آگاهی در زمینه تربیت جنسی، جواب سوالات کودک و مدیریت رفتارهای جنسی کودک  از مسائل بسیار مهم در تربیت جنسی کودک هستند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه مغز بزرگترین ارگان جنسی انسان است، تصریح کرد: به جای سرکوب غریزه جنسی کودکان توسط والدین این غریزه  باید با برخورد و اصول تربیتی صحیح هدایت شود تا در بزرگسالی به صورت اختلال جنسی بروز نکند

همچنین دکتر طاهره مازوچی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امور بانوان در این جلسه خاطرنشان کرد: والدین در تربیت کودک نقش بسیار مهمی دارند و تربیت فرزندانمان را نباید فقط به آموزش و پرورش بسپاریم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *