سرپرست جدید آموزش و پرورش کاشان منصوب شد

طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، علی محمد بارفروش به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش کاشان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی محمد بارفروش بارفروش سابقه فعالیت در کارشناسی های حراست و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.
پیش از این جواد متقی نژاد رئیس اداره نهضت سوادآموزی شهرستان کاشان با حفظ سمت به مدت دوماه به جای حسین مقنی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان شده بود.

فرماندار کاشان در این مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه آموزش و پرورش پیشانی آینده این شهر است، افزود: در حوزه اهمیت آموزش و پرورش این موضوع کافی است که برای پیشرفت یک جامعه باید به دانش‌آموزان، کار جمعی، همراهی و کار خلاق آن جامعه نگاه کرد.

محمدشریف زارعی افزود: اگر بخواهیم بدانیم در حال توسعه هستیم یا نه نباید به درآمد و تکنولوژی نگاه کرد، بلکه نطفه توسعه‌یافتگی در مدارس بسته می‌شود و از این رو باید دانش‌آموزان بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش مشکلات و نقصان‌های زیادی داریم، گفت: لازم است تا همراهی مسئولان شهرستان کاشان و استان را در حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم تا مشکلات در زمینه نیروی انسانی که مهمترین معضل است رفع شود یه نحوی که سرانه معلم به دانش‌آموز در شرایط فعلی و به دلیل کمبود معلم یک عدد غیر معقول است.
زارعی خاطرنشان کرد: از لحاظ نیروی انسانی و در حوزه تجهیز و خدمات و عدالت آموزشی در توازن نیستیم به نحوی که برخی والدین مجبور هستند برای تحصیل فرزند خود هزینه قابل توجهی را متقبل شده و فرزند خود را در مدرسه‌ای با فاصله زیاد از محل سکونت ثبت‌نام کنند از این رو مدیریت جدید در توازن و عدالت آموزشی تمام تلاش خود را به کار بگیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *