• شناسه خبر : 4454

جمع آوری موتورسیکلت دانش آموزان کاشانی توسط پلیس راهور

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کاشان در اطلاعیه ای از جمع آوری موتورسیکلت دانش آموزان در اطراف مدارس توسط پلیس راهور شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در این اطلاعیه آمده است حسب دستور مقام قضایی و عطف به بخشنامه شماره 1769/365289/170 مورخ 98/8/2 ، به اطلاع مدیران گرامی میرساند، پلیس راهور شهرستان کاشان، از پنجم دی ماه سال جاری موتورسیكلت های دانش آموزی پارک شده در جلو درب و اطراف مدارس را توقیف خواهد نمود.

در پایان این اطلاعیه اعلام شده است که مدیریت آموزش و پرورش کاشان به غیر از اطلاع رسانی به مدیران مدارس، هیچگونه مسئولتی در این مورد نخواهد داشت.

گفتنی است دانش آموزان به دلیل شرایط سنی قادر به گرفتن گواهینامه  موتورسیکلت نیسند و ورود این وسیله به داخل مدارس توسط آنها ممنوع است ولی برخی دانش آموزان این وسیله برای رفت و آمد به محل تحصیل خود استفاده کرده و آن را در جلو یا در اطراف مدارس پارک می کنند.

در تاریخ 28 شهرویور علیرضا چله دوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان در ستاد مهر شهرستان اعلام کرد که با توجه به تجربیات سنوات قبل دستگاه های متولی موظف شده اند با جدیت از تردد دانش آموزان با موتورسیکلت و سرویس های غیرمجاز به مدارس جلوگیری کنند اما با گذشت سه  ماه از این جلسه هیچ اقدامی صورت نگرفت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *