• شناسه خبر : 8461

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

روزانه ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تست های کرونا شهروندان کاشانی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: روزانه ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تست های کرونا شهروندان کاشانی است.

محمد حاجی جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به افزایش بیش از دو برابری ظرفیت تست های PCR یا تست کرونا در کاشان برای تشخیص بیماران کرونایی در طی روزهای آتی اظهار داشت: پیش از این دانشگاه فقط برای تست های رایگانی که توسط مراکز زیر نظر این دانشگاه از مردم می گرفت هر روز حدود ۵۰۰ میلیون ریال هزینه میکرد که با استفاده از دستگاه دوم و افزایش ظرفیت موجود به بیش از دو برابر مقدار کنونی، این مبلغ نیز به یک میلیارد ریال در روز افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه با مساعدت دانشگاه و افزایش نیروهای شاغل و شیفت های کاری در این واحد و راه اندازی دستگاه دوم ظرفیت تست کرونا در کاشان از ۲۰۰ عدد در روز به بیش از ۴۰۰ عدد میرسد.

روزانه ۵۰۰ میلیون ریال هزینه تست های کرونا شهروندان کاشانی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: با راه اندازی دستگاه دوم آزمایش PCR ضمن افزایش ظرفیت انجام آزمایش های تشخیصی کرونا، زمان انتظار جوابگویی به آزمایشات کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه انجام تست های PCR برای بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در مراکز زیرنظر این دانشگاه کاملا رایگان است، خاطرنشان کرد: این تست ها باید با نظر و تایید پزشک مستقر در آن مراکز گرفته شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *