رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان؛

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کاشان ۳۰درصد کمتر از متوسط کشوری است

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کاشان حدود ۳۰ درصد کمتر از متوسط کشوری است.

مسعود دهقانی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه یکی از مهمترین راه های جلوگیری از شیوع کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی است، اظهار داشت: رعایت این مسائل در بین مردم کاشان نسبت به ماه های گذشته حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد افزایش یافته است ولی همچنان نسبت به متوسط کشوری حدود ۳۰ درصد پایین تر است.

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کاشان ۳۰درصد کمتر از متوسط کشوری است

وی با بیان اینکه متوسط رعایت مسائل بهداشتی در کشور حدود ۸۰درصد است، ابراز داشت: در کاشان این موضوع حدود ۵۰ درصد است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان با بیان اینکه عدم رعایت مسائل بهداشتی به‌خصوص در اماکن عمومی مثل تالارها، بانک ها، وسائل نقلیه عمومی و غیره باعث می شود که قرمز شدن وضعیت از نظر شیوع ویروس کرونا می شود، تصریح کرد: اعلام وضعیت قرمز در هر شهر باعث رکود در کسب و کارها، ایجاد استرس در شهروندان، محدود شدن اصناف و غیره می شود.

وی بیان داشت: اگر دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان رعایت شود این موضوع باعث می شود که وضعیت شهر به طرف وضعیت هایی همانند زرد و حتی سفید سوق داده شود.

دهقانی با اشاره به وضعیت سفید استان خوزستان افزود: در چند هفته اخیر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین حفظ فاصله اجتماعی از طرف هموطنان استان خوزستان باعث شده است که وضعیت این استان از وضعیت هشدار و قرمز به وضعیت سفید برسد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *