در کاشان با کمبود نیروی کار مواجه هستیم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با دعوت از افراد جویای کار به ثبت نام در سامانه سابک (سامانه اشتغال بازار کار) گفت: از مجموع ۱۲۵ متقاضی ثبت‌نامی این سامانه در آبان ماه، ۱۲۲ نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی به کار گرفته شدند که این آمار نشان از اشتغال بالای ثبت‌نام شدگان است.

مسعود خاندایی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به منظور ساماندهی و اثربخشی به موقع درخواست‌های شغلی شهروندان و با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی فرمانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، سامانه سابک برای تشخیص و شناسایی متقاضیان واقعی شغل و رفع معضلات بیکاری و ایجاد پل ارتباطی بین کارفرمایان و کارجویان راه اندازی شده‌است.

معاون فرمانداری کاشان با یادآوری راه‌اندازی سامانه سابک در آبان ماه اظهار داشت: در همین مدت کوتاه 221 فرصت شغلی در سطح شهرستان شناسایی شده‌است که آماده به‌کارگیری و استخدام نیرو در مجموعه خود هستند اما متاسفانه با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

خاندایی تصریح کرد: رفع دغدغه جوانان برای اشتغال از برنامه‌های اصلی فرمانداری ویژه کاشان است و با پیگیری‌های مستمر انجام شده تا آبان ماه، 99 فرصت شغلی در سامانه سابک آماده جذب نیروی کار شد که امیدواریم با این سامانه مشکل کاریابی جوانان به حداقل ممکن برسد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان افزود: اطلاع رسانی در خصوص رصد اشتغال شهروندان از طریق سامانه سابک به صورت ماهانه به مردم اعلام می شود و لازم است کارفرمایان و کارجویان برای شناسایی فرصت‌های شغلی و افزایش سرعت نسبت به ثبت نام در این سامانه به نشانی https://sabak.mcls.gov.ir مراجعه کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *