جزئیات واکسیناسیون کرونا در کاشان تا به امروز

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم مهدی دلاوری عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا به امروز سه هزار و ۱۸۷ دُز واکسن به کادر درمانی منطقه کاشان تزریق شده‌است، اظهار داشت: از این میان دو هزار و ۳۹۸ دُز در نوبت اول و ۷۸۹ دُز در نوبت دوم تزریق شده است.


وی با بیان اینکه تا به امروز ۴۹۲ دُز واکسن به کادر بهداشتی تزریق شده‌است، ابراز داشت: به ترتیب ۴۴۲ و ۵۰ دُز در دو نوبت اول و دوم به کادر بهداشتی منطقه کاشان واکسن کرونا تزریق شده‌است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تزریق ۵۲ دُز واکسن در نوبت اول و ۲۱ دُز واکسن در نوبت دوم به کادر فوریتهای پزشکی خبر داد و گفت: تا به امروز به ترتیب ۵۰۶ و ۳۷ دُز واکسن فقط در نوبت اول به بیماران خاص و پاکبان‌ها تزریق شده‌است.

وی افزود: تا به امروز ۳۰۹ دُز واکسن نیز به سالمندان تزریق شده‌است که از این میان ۱۹۹ دُز در نوبت اول و ۱۱۰ دُز نیز در نوبت دوم تزریق شده‌است.

دلاوری خاطرنشان کرد: تا به امروز سه هزار و ۶۳۴ دُز واکسن کرونا در نوبت اول و ۹۷۰ دُز در نوبت دوم به جامعه هدف طبق اولویت‌های مشخص شده از طرف وزارت بهداشت در منطقه کاشان تزریق شده‌است.

به گزارش اهل کاشانم در حالی امروز سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی خبر از واکسیناسیون ۳۷ نفر از پاکبان‌های شهرداری کرده‌است، پیشتر و در ۲۸ فروردین پایگاه خبری شهرآن به عنوان رسانه رسمی شهرداری کاشان از قول محمدرضا قنبری معاون خدمات شهری این نهاد خبر از واکسیناسیون ۴۰ نفر از پاکبان‌های شهرداری داده‌بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *