• شناسه خبر : 2649

توزیع بیش از 41 هزار دفتر به نرخ دولتی در مدارس کاشان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از تشکیل جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار و اتخاذ تصمیم در زمینه توزیع 41400 دفتر به نرخ دولتی در مدارس سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسعود خاندایی تصمیم گیری در خصوص توزیع انواع دفتر، کاغذ A4 و همچنین شکر را به عنوان دستورکار جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار برشمرد و افزود: دفتر 40 برگ به قیمت 1700تومان، 60 برگ به قیمت 2500 تومان، 80 برگ به قیمت 3400 تومان و 100 برگ به قیمت 4200 تومان و همچنین 2 هزار بسته کاغذ به نرخ هر بسته 27500 تومان توزیع خواهد شد.

وی در خصوص نرخ دولتی تعیین شده برای دفاتر و کاغذ گفت: به منظور ساماندهی، تامین نیاز و توزیع هر چه بهتر دفاتر در بین دانش آموزان مسوولیت عرضه و توزیع این امر به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان واگذار شده است.

معاون فرماندار تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی آموزش و پرورش کاشان تا 11 مهر ماه از متقاضیان دفتر دولتی در مدارس ثبت نام به عمل خواهد آمد.

خاندایی به توزیع 10 تن شکر به قیمت هر کیلو 3400 تومان نیز اشاره و تاکید کرد: با توجه به اهمیت توزیع عادلانه و امکان بهره مندی متقاضیان از این کالاهای دولتی، مقرر گردید نحوه توزیع به طریقی برنامه ریزی شود که کل شهرستان کاشان از آن برخوردار شود از این رو همشهریان هرگونه تخلف در زمینه توزیع این کالا را به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

گفتنی است، جلسات فوق العاده کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان در ماه مبارک رمضان، محرم، عید نوروز و بازگشایی مدارس و حسب مورد برگزار و جلسات عادی به صورت ماهانه تشکیل می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *