• شناسه خبر : 567

فرمانده نیروی انتظامی کاشان خبر داد:

افزایش 265 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

فرمانده نیروی انتظامی کاشان از افزایش 265 درصدی کشفیات موادمخدر در سه ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ “علی پورکاوه” شامگاه یکشنبه در نشست خبری خود با اصخاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری کاشان افزود: دستگیری تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر 150 درصد و دستگیری معتادان نیز هفت درصد در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی از کشف 444 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماه نخست امسال خبر داد و افزود: در این رابطه 306 نفر از جمله 300 مرد و شش زن دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه سن اعتیاد در کاشان پایین آمده است افزود: بیشترین میانگین بین مصرف کنندگان 18 تا 27 سال است که بدین منظور موضوع آگاه سازی را از مدارس آموزش و پرورش شروع کرده ایم.

پورکاوه با اشاره به مصرف بالای ماده مخدر گل در کاشان گفت: در این منطقه و شهرهای اطراف امکانات کاشت و تهیه این ماده مخدر سنتی وجود دارد که اقدامات لازم برای جلوگیری از تولید و کشت این گیاه را انجام داده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان افزود: با توجه به نزدیکی این شهرستان به تهران این منطقه را آسیب پذیر کرده به گونه ای که تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در کاشان با اینکه قیمت بالاتری دارد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

پورکاوه در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل سو تبلیغات برخی بانوان کاشانی با تصور لاغر شدن به مصرف ماده مخدر صنعتی شیشه گرایش پیدا کرده اند.

ر


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *