• شناسه خبر : 6817

رئیس هیئت دوچرخه سواری کاشان:

تنها مکان مورد تائید هیئت دوچرخه سواری کاشان برای دوچرخه سواری بانوان استادیوم ورزشی بزرگ کاشان است

رئیس هیئت دوچرخه سواری کاشان گفت: تنها مکان مورد تائید هیئت دوچرخه سواری کاشان برای دوچرخه سواری بانوان استادیوم بزرگ و 15 هزار نفری شهر است.

علی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم با اشاره به اینکه هیئت دوچرخه سواری کاشان برنامه های متعدد آموزشی برای توسعه ورزش دوچرخه سواری به خصوص در بین بانوان دارد، اظهار داشت: به این منظور استادیوم بزرگ 15 هزار نفری شهر کاشان برای بانوان علاقمند به رشته دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بانوان زیر نظر هیئت دوچرخه سواری کاشان برای حضور در استادیوم بزرگ شهر باید دوچرخه های خود را با اتومبیل حمل کرده و به استادیوم 15 هزار نفری کاشان برای ورزش منتقل کنند، ابراز داشت: بانوان علاقمند به دوچرخه سواری در ورزشگاه بزرگ کاشان زیرنظر خانم کامیاب آموزش و یا تمرین داده می شوند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری کاشان با اشاره به اینکه دوچرخه سواری بانوان در معابر عمومی مورد تائید این هیئت نیست، تصریح کرد: در صورتی که هرگونه فعالیت دوچرخه سواری در سطح معابر عمومی توسط بانوان انجام شود، هیئت دوچرخه سواری کاشان از پذیرش تبعات حقوقی آن معذور و تمامی تبعات آن متوجه شخص دوچرخه سوار و هماهنگ کننده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حدود 17 نفر زیر نظر هیئت دوچرخه سواری کاشان فعالیت می کنند، بیان داشت: حدود نیمی از این افراد به صورت حرفه ای در حال دوچرخه سواری هستند.

دهقانی با بیان اینکه بیش از 80درصد فعالیت های هیئت دوچرخه سواری کاشان در قالب قهرمانی است، یادآور شد: در حوزه آموزش دوچرخه سواری نیز فعالیت های این هیئت به خصوص برای بانوان زیر نظر خانم کامیاب که مورد تائید اداره ورزش و جوانان است، انجام می شود.


    (2) (0)

    ژوئن 18, 2020

    افتضاح مسولین ما انگار مشکل دارن تمام شهرهای ایران قانونشون با کاشان فرق داره بسه دیگه انقدر کودن بودن یکم ب روز بشین درست فکر کنید تاکی عقب مونده قرار باشین

    مریم
    (5) (1)

    مریم

    ژوئن 20, 2020

    انقدر اسلامو بد جلوه ندین .اگه کسی که دین نداشته باشه بگی فکر میکنه چقدر اسلام بده و محدودیتای زیادی برای خانوما و دخترا داره.من خودم حجابم خوبه و اسلامو دوست دارم ولی این آقایون رو نمیدونم چرا بیخودی نظر چرات و پرت میدن . چرا اینکارو میکنید. به خاطر یه مشت مرد و پسر چشم چرون انقدر خانوما و دخترا رو محدود نکنید. اگه این محدودیتا رو برای آقایون بذارید یه روزم نمیتونن تحمل کنم. خیلی ظالمین. اگه یه بار این مردان و پسرا رو ازشون جریمه میگرفتید درست میشد . می دونم جمعیت این جور ادما زیاده . ولی کم کم درست میشه. شما خودتون درک و فهم ندارید که انقدر خانوما و دخترا رو اذیت نکنید 😠😠😠😠😠😠😠😠

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *