مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان:

تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری امتحانات مدارس در دیماه به‌ عهده ستاد ملی کروناست

حمزه چاوشی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری امتحانات مدارس به صورت مجازی و یا حضوری در دیماه به‌ عهده ستاد ملی کروناست، اظهار داشت: کیفیت برگزاری امتحانات به صورت مجازی و حضوری متفاوت است ولی به هر حال ما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه های وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس کاشان برای هر دو نحوه برگزاری امتحانات دیماه آماده هستند، ابراز داشت: البته امتحانات نهایی دانش آموزان بازمانده و مردودی شهریور ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه این امتحانات برای تعداد محدودی از دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در کل شهرستان کاشان به طور میانگین ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر در این امتحانات نهایی شرکت می‌کنند که در دو حوزه امتحانات آنها برگزار می‌شود.

وی افزود: به این علت تعداد دانش آموزان میانگین ذکر می‌شود که دانش آموزی ممکن است دارای یک درس و یا دیگری دارای چند درس برای امتحان نهایی داشته باشد و به همین دلیل تعداد شرکت کنندگان در روزهای امتحانات نهایی، می‌تواند متغیر باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *