معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان عنوان کرد:

تخفیف 99 درصدی عوارض برای تأسیسات گردشگری در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به تخفیف 99 درصدی عوارض برای تأسیسات گردشگری در این استان، از اجرایی شدن آن در صورت تأیید در پایتخت خبر داد.

مهران زینلیان در مراسم اختتامیه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با تاکید بر لزوم ارزشیابی دستگاهی بر مبنای شاخص‌های معین در حوزه خدمات سفر و گردشگری، خواستار تدوین نظام تشویقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و عملکرد مجموعه‎های مسئول در این حوزه شد.

وی با اشاره به تدوین بسته‎ تشویقی در حوزه گردشگری بیان کرد: علاوه بر تخفیف 99 عوارض برای تاسیسات گردشگری، ۷۰ درصد تخفیف خدمات مهندسی، تصویب طبقات مازاد و تسهیلات مناسب برای مجموعه های خدمات بین راهی از دیگر موارد این مجموعه تشویقی در حوزه گردشگری استان به شمار می ‎رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، با تأکید بر اینکه یکی از محورهای اصلی توسعه دراستان، موضوع گردشگری است، ثبت کاشان به عنوان شهر جهانی نساجی سنتی را اتفاقی مهم برای استان و کشور دانست و افزود: 8 کاروانسرا از جمله کاروانسرای گبرآباد قمصر نیز در زمره فهرست جهانی قرار گرفته‎اند.

زینلیان با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری علاوه بر تأمین رفاه و ارتقای اشتغالزایی به دنبال ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی هستیم، هویت فرهنگی و تاریخی را عامل حیات و تداوم بقای هر جامعه‎‌ای دانست.

وی، همچنین بر لزوم برندسازی در حوزه گردشگری در هر منطقه و شهری در استان اصفهان تأکید کرد و اهتمام بیش از پیش برای معرفی ظرفیت‎های بومی را یک ضرورت خواند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *