• شناسه خبر : 1092

رئیس اداره بهزیستی کاشان:

با ورود به پرونده های طلاق برای حل مشکل زوجین تلاش می کنیم

رئیس اداره بهزیستی کاشان آموزش و میانجیگری را از مصوبات کمیته طلاق در این شهرستان ذکر کرد و گفت: با ورود به پرونده های در معرض طلاق با کمک مشاوران برای حل مشکل زوجین تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، ام البنين متقی نژاد، در نشست ستاد امور اجتماعی فرمانداری کاشان که با حضور معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، افزود: اداره بهزیستی کاشان برای کاهش آسیب اجتماعی طلاق موظف است ماهانه جلسات کمیته طلاق را برگزار کند و نتایج آن را به استان اصفهان گزارش دهد.

وی تصریح کرد: در مباحث آموزشی تفاهمنامه هایی با ادارات و ارگان ها برای آموزش های پیش از ازدواج امضا شده است که به عنوان مثال با کمک شهرداری کاشان ماهانه 30 کارگاه آموزشی در محلات این شهر برگزار می شود.

رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: این اداره رابطه نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی برقرار کرده و با همکاری این نهاد دانشگاهی طرح غربالگری ژنتیکی قبل از ازدواج را در سطح شهرستان اجرا کرد.

متقی نژاد با اشاره به طرح ماد و همکاری با اداره آموزش و پرورش گفت: در این طرح با آموزش 50 مشاور مقاطع راهنمایی و متوسطه دوره اول برای پیشگیری آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان اقدام شد که 10 مدرسه این شهرستان نیز در سطح استان برای اجرای این طرح مورد تقدیر قرار گرفتند.


    A. K
    (1) (0)

    A. K

    جولای 20, 2019

    اگر واقعا مشاورهای باشن کاربلد. اگر نه که بی فایدس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *