• شناسه خبر : 6776

رئیس اداره هواشناسی کاشان خبر داد:

افزایش دمای هوا و ورود موج جدید گرما به کاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان از افزایش دمای هوا و ورود موج جدید گرما به کاشان در روزهای آینده خبر داد.

عباس ارغوانی در کفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به افزایش دما در شهرستان کاشان اظهار داشت: پیش بینی می شود که بیشینه دمای هوا در طی روزهای آینده به ۴۰ درجه سانتی گراد برسد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود حداقل هوای دما هم در این مدت به ۲۰ درجا سانتی گراد برسد، ابراز داشت: پدیده غالب نیز در روزهای آینده صاف و در ساعات بعدازظهر قسمتی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به توصیه کارشناسان منابع طبیعی تصریح کرد: مرتعداران در طول هفته جاری باید مراقب بادهای شدید و گردبادهای محلی در ارتفاعات باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دمای حداقل در مناطق کوهستانی بین ۳ تا ۵ درجه نسبت به مناطق دشتی کمتر پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی پایدار طی روزهای آینده در منطقه کاشان است.

ارغوانی همچنین با اشاره به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی بیان داشت: گلخانه داران با توجه به وزش باد نسبتا شدید در روزهای آینده در ساعات بعدازظهر و افزایش دما نسبت به استحکام سازه، پوشش و پنجره های گلخانه و تهویه مناسب اقدام لازم را انجام دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *