رئیس اداره هواشناسی کاشان خبر داد:

افزایش دمای هوای کاشان تا ۴۳ درجه سانتی گراد در اولین روز مردادماه

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: دمای هوای کاشان فردا چهارشنبه در اولین روز از مردادماه تا ۴۳ درجه سانتی گراد افزایش پیدا می کند.

عباس ارغوانی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه طبق تحلیل نقشه های هواشناسی طی روزهای آینده کاشان دارای جوی پایدار است، اظهار داشت: دمای هوای کاشان در طی روزهای آینده از ۴۱ تا ۴۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود که بیشترین دما مربوط به روز چهارشنبه اول مردادماه با ۴۳ درجه سانتی گراد است.

وی همچنین با بیان اینکه کمترین دمای پیش بینی شده مربوط به جمعه با ۲۶ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود، ابراز داشت: در این مدت حداکثر رطوبت هوا ۲۰ و حداقل ۱۰ درصد است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه پدیده غالب در طی روزهای آینده صاف و در ساعات بعدازظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک محلی است، تصریح کرد: دمای مناطق کوهستانی بین سه تا پنج درجه نسبت به مناطق دشت کمتر پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به توصیه های کارشناسان جهادکشاورزی در طی روزهای آینده خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی افزایش دما و همچنین وزش باد و افزایش تبخیر و تعرق گیاهان، کشاورزان و بهره برداران باید نسبت به کاهش فواصل آبیاری اقدام کنند.

ارغوانی افزود: گلخانه داران نیز با توجه به توصیه کارشناسان کشاورزی و پیش بینی آب و هوا در روزهای آینده باید نسبت به استحکام سازه، پوشش و پنجره های گلخانه و تهویه مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *