• شناسه خبر : 611

اختصاص 7 میلیارد تومان به پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان

رئیس دانشگاه کاشان از اختصاص هفت میلیارد تومان در سفر معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری به دانشگاه کاشان برای پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی و مرکز نوآوری و تجاری سازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، ” عباس زراعت” در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان افزود: دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بازدید از پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی مبلغ پنج میلیارد تومان برای ارتقاء این پارک و برای تکمیل و توسعه مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه هم دو میلیارد تومان اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه فاز نخست مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان در سال 1395 راه اندازی شده است، افزود: در این مرکز، در زیر بنای 5 هزار متر مربع حدود 30 شرکت صنعتی مستقر هستند.

وی حمایت معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از دانشگاه کاشان را بسیار ستودنی دانست و اظهار امیدواری کرد: تا با حمایت مسئولان و ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت، رشد و توسعه اقتصادی کاشان را شاهد باشیم.

دکتر زراعت از تدوین برنامه راهبردی دوم دانشگاه و اصلاح چارت سازمانی در راستای سیاست فن آوری و تجاری سازی دانش خبرداد و اظهار داشت: توانمند سازی دانشجویان و اساتید یکی از اهداف مهم این دانشگاه است به نحوی که در راستای ارتقا سطح علمی منطقه مقرر شده است اساتید حداقل یک پروژه برای توسعه منطقه کاشان انجام دهند و برای دانشجویان نیز کارگاه‌های مختلفی دراین زمینه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه براساس چشم‌انداز، دانشگاه کاشان دانشگاهی جامعه محور و فناور است، گفت: دانشگاهی تاثیر گذار است که بتواند مشکلات جامعه را حل کند وبه نیازهای مردم جامه عمل بپوشاند.

دکتر زراعت افتخارات و موفقیت های دانشگاه کاشان در نظام های رتبه بندی بین المللی را مرهون حمایت های خیرین و تلاش و کوشش دانشجویان واعضای هیات علمی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این دانشگاه جزو ۱۰۰ دانشگاه برتر قاره آسیا شناخته شده است و در بین شاخص‌های ISC نیز رتبه بالاتری نسبت به ۲۶ استان کشور دارد؛ که امید است با همراهی مسئولان و مردم رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این دانشگاه را شاهد باشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *