به بهانه سفر بدون اطلاع مدیرکل آموزش و پرورش به کاشان:

آقای فرماندار، آموزش و پرورش پاسخگوی مشکلات مردم نیست

آموزش و پرورش یکی از وزارت خانه های مهم در دولت محسوب می شود و به تبع آن ادارات کل و مدیریت های آموزش و پرورش در مراکز استان ها و شهرستان ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، آموزش و پرورش با مسائل مختلفی رو به رو است و رفع دغدغه کارکنان شاغل در این حوزه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما این نهاد مهم در شهرستان کاشان با دغدغه‌های مختلفی رو به رو است و عدم حل این مشکلات به چندین سال پیش بر می گردد.

یقینا عدم رفع مشکلات در آموزش و پرورش، کیفیت آموزش را تحت تاثیر قرار می دهد و این در حالی است که با وجود مطرح شدن مشکلات آموزش و پرورش شهرستان کاشان از طریق پایگاه‌ های خبری و خبرگزاری ها اما هنوز برخی از این مشکلات پا بر جاست.

عدم تعیین تکلیف معلمان حق التدریس یکی از مهمترین مشکلات معلمان در آموزش و پرورش کاشان است و اگرچه رفع برخی از این مشکلات در سطح منطقه چاره ساز نیست اما پیگیری‌های شایسته‌ای نیز از سوی مسئولان استانی از مقامات بالاتر نیست.

این موضوع باعث شده است تا مشکلات در آموزش و پرورش شهرستان کاشان باقی بماند و از طرف دیگر این نهاد مهم نیز پاسخگویی شایسته ای به هیچ یک از اصحاب رسانه نیست و همین موضوع نشان می دهد که آموزش و پرورش با مشکلات خود عجین شده است و حل آن به یک معضل تبدیل شده است و یا از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که عزمی برای رفع مشکلات نیست چراکه تاکنون اقدام عملی از سوی مسئولان ندیدیم.

یکی از راهکارهای رفع مشکلات پیگیری اصحاب رسانه از مسئولان و مقامات استانی و کشوری برای رفع این مشکلات است اما متاسفانه آموزش و پرورش شهرستان کاشان در سفر اخیر مدیرکل به منطقه هیچ اطلاع‌رسانی انجام نداده بود.

عدم تعامل آموزش و پرورش شهرستان کاشان با اصحاب رسانه و خوراندن خبر به پایگاه های خبری و خبرگزاری ها نشان از ناتوانی مسئولان امر در رفع مشکلات و هراس از پاسخگویی به خبرنگاران هستند.

این بی توجهی آموزش و پرورش گویی انگار در سطح منطقه نیز محدود نمی شود و حتی در سطح وزارتخانه این رویه وجود دارد به نحوی که بی توجهی وزارت آموزش و پرورش به نامه نگاری های مجلس شورای اسلامی صدای “بهروز محبی نجم آبادی” عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را درآورده است.

عدم پاسخگویی مسئولان آموزش و پرورش شهرستان کاشان و عدم تعامل با اصحاب رسانه مربوط به دیروز و امروز نمی شود در حالی که فرماندار شهرستان کاشان در نشست اخیر خود با اصحاب رسانه ادارات شهرستان کاشان را موظف به پاسخگویی در قبال اصحاب رسانه دانست.

عدم پاسخگویی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان در قبال مشکلات پیش رو نسبت به اصحاب رسانه باید مورد توجه فرماندار شهرستان کاشان قرار بگیرد تا با تذکر جدی به این نهاد در رویه موجود تغییر اساسی ایجاد شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *