• شناسه خبر : 6423

مدیرعامل ستاد دیه شهرستان کاشان خبر داد

آزادی ۱۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در کاشان

مدیرعامل ستاد دیه شهرستان کاشان از آزادی ۱۲۲ زندانی جرائم غیر عمد در کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشنم، علی فرزانه، مدیرعامل ستاد دیه شهرستان کاشان با بیان اینکه ستاد مردمی دیه باهدف آزادسازی محکومین جرایم غیر عمد تشکیل شده است، اظهار کرد: پشتوانه موثر و قوی این ستاد جشن های گلریزانی است که همراه با حمایت مردم نیک اندیش، خیرین و نیکوکاران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و بویژه مساعدتها و همراهی ستاد دیه کشور انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط خاص کشور و جهانی شدن ویروس کرونا نشست های عمومی به لحاظ حفظ سلامت شهروندان تشکیل نمی شود، تصریح کرد: در سال ۹۸، مجموعا ۱۲۲ نفر زندانی شامل ۱۲ نفر دیه ناشی از سوانح، ۸۹ نفر محکومین مالی غیر عمد، ۱۸ نفر مهریه و ۳ نفر مددجوی ناتوان در پرداخت نفقه آزاد شدند که این اقدامات طبق شیوه نامه و دستور العمل های ستاد دیه کشور انجام شد.

فرزانه با تاکید بر اینکه بسیاری از زندانیان جرایم غیر عمد فاصله ای تا آزاد شدن از زندان ندارند و در این شب ها و روزهای ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت، چشم انتظار سخاوت و مهرورزی و کمک های مردم بزرگوار و خیران گرامی هستند، اظهار کرد: اگر از این افراد دستگیری شود، خانواده های بسیاری از مشکلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی در امان می مانند.

وی افزود در حال حاضر آمار محکومین جرایم غیر عمد زندان کاشان 275 نفر است که به تفکیک 4 نفر دیه ناشی از سوانح، 237 نفر محکومین مالی غیر عمد و 34 نفر محکومین مهریه و نفقه هستند.

مدیرعامل ستاد دیه شهرستان کاشان با بیان اینکه کمک به نیازمند در پیشگاه پروردگار بزرگ اجر و مزدی والا دارد، اظهار کرد: شماره حساب ۰۱۰۷۷۰۷۹۰۸۰۰۷ بانک ملی و شماره حساب بانک تجارت ۱۹۳۰۱۱۷۱۳۱ آماده دریافت کمک خیران است.

فرزانه گفت: ستاد دیه کاشان در بلوار شهید مطهری، خیابان مهر، جنب اداره زندان با شماره تلفن های 55574840 و ۵۵۵۷۶۷۶۰ در خدمت همشهریان است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *