• شناسه خبر : 7435

عضو شورای اسلامی شهر کاشان:

انبار بنزین خیابان ۲۲ بهمن همچون یک بمب وسط کاشان است

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: انتقال انبار بنزین واقع در خیابان 22 بهمن به خارج از شهر کاشان باید اولویت اول مسئولین شهر کاشان باشد.

علی هاشمی طاهری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه انبار بنزین در خیابان 22 بهمن و در بافت مسکونی شهر کاشان واقع است، اظهار داشت: متاسفانه این انبار بنزین همچون یک بمب وسط کاشان است که اگر اتفاقی رخ دهد ضرر و آسیب های جبران ناپذیری به مردم و شهر کاشان وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این در زمان نماینده قبلی جناب آقای منصوری اقداماتی برای انتقال این انبار بنزین صورت گرفت، ابراز داشت: نماینده فعلی آقای ساداتی نژاد هم به دنبال انتقال انبار بنزین به خارج از شهر است که امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به قرارگیری انبار بنزین در خیابان 22 بهمن و در یکی از معابر مهم کاشان تصریح کرد: انتقال انبار بنزین کاشان به خارج از شهر باید اولویت اول مسئولین شهر کاشان باشد.

وی با بیان اینکه پیش از این این موضوع در جلسات مختلف مطرح شده است، خاطرنشان کرد: برای این مهم تاکنون اقدام عملی انجام نشده است و اگر هم فعالیتی انجام شده ما اطلاعی نداریم.

هاشمی طاهری افزود: شورای اسلامی شهر کاشان این آمادگی را دارد در صورتی که مانعی برای انتقال انبار بنزین کاشان به بیرون از شهر وجود دارد، موضوع را پیگیری و در این زمینه همکاری های لازم را با دستگاه های مربوطه انجام دهد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *