• شناسه خبر : 6339

 با دستور‌ دادستان کاشان صورت گرفت؛

کشف و معدوم شدن بیش از ۷۰۰۰ کیلو مواد غذایی فاسد از انبار های عمده فروشی در کاشان

بیش از هفت تن مواد غذایی فاسد از انبارهای عمده فروشی کاشان کشف و معدوم گردد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در روزهای گذشته با تشکیل تیم‌ بازرسی متشکل از نمایندگان دادستانی، مرکز بهداشت، اداره صمت و تعزیرات و در راستای برخورد با افرادی که سلامت مردم را در معرض مخاطره قرار می دهند از تعدادی انبار و‌فروشگاه های عمده فروشی کاشان بازدید به عمل آمده که با بازرسی های دقیق صورت گرفته حدود هفت هزار کیلو ‌اقلام فاسد و‌تاریخ گذشته کشف و‌ توقیف گردیده و‌پرونده آن جهت طی مراحل قانونی به دادسرای کاشان ارسال گردیده است.

کشف مواد غذایی فاسد در کاشان

کشف مواد غذایی فاسد در کاشان

دکتر دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار اهل کاشانم بیان کرد: این کشفیات حدود ۷۰۰۰کیلو بود که شامل ۱۸۰۰کیلو برنج خارجی،۳۶۸۰۰عدد تی بگ چای و مقادیری مربا ،سس،گلاب،ژله آماده ومواد بهداشتی شوینده بوده است.
وی افزود: کلیه مواد غذایی فوق صبح روز یکشنبه 31 فروردین باحضور نماینده دادستانی و رئیس محترم مرکز بهداشت شهرستان کاشان معدوم گردید.

دهقانی ضمن تاکید بر استمرار این بازرسی ها از مردم درخواست کرد گزارشات خود را راجع به تخلفات بهداشتی به مرکز بهداشت کاشان یا به سامانه ۱۹۰ اعلام نمایند ودر هنگام خرید اجناس به تاریخ انقضای انها دقت نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *