شورایی که اولویت شهر و شهروندان را نادیده می گیرد

صد و‌ نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر  کاشان در حالی تنها با صورتجلسه «تقدیر از زحمات آمران معروف و‌ ناهیان از منکر در ایام نوروز» روز یکشنبه (فردا) برگزار خواهد شد که  بسیاری از چالش ها و‌ مشکلات شهری نادیده گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، با گذشت چند هفته تعطیلی جلسات شورای شهر به دلیل تعطیلات نوروز، کاشان در این‌ ایام با مشکلات بسیاری مانند نارضایتی از خدمت رسانی مطلوب به گردشگران، خرابی آسفالت معابر، عدم نظارت به نظافت شهر، اعتراض به گرانی نرخ کرایه ها و… مواجه بوده که انتظار می رفت در اولین جلسه شورای شهر این موضوعات بررسی شود.

بی توجهی شورای شهر به مطالبات مردمی و‌ چالش های پیش روی شهروندان با توجه به صورتجلسه شورا در  اولین جلسه رسمی سال جدید این مورد را قابل پیش بینی می کند که عملکرد شورای شهر کاشان امسال هم بیشتر با رویکرد جلسات نمایشی و دستورات العمل های فرمایشی باشد و رضایت مندی مردم و مطالباتشان در اولویت مدیریت شهری نیست و نخواهد بود.

حداقل شورای شهر می توانست این‌ جلسه تقدیر را در یک مراسم یا نشست جداگانه برگزار کند یا حداقل در حاشیه نشست چهار ساعته جلسه رسمی اختصاص داده و در ساعات اول نشست صورتجلسه ای بر اساس نیازها و‌ اولویت های شهری را در دستور کار خود قرار دهد.

اعضای شورای شهر و دیگران مدیران شهر بر این نکته واقف باشند ۱۰ روز دیگر مصادف با تعطیلات عید فطر و آغار فصل گل و گلاب دوباره شاهد حضور صدها هزار گردشگر در کاشان خواهیم بود پس بهتر است در کنار جلسات نمایشی و‌ تقدیر از یکدیگر، کمی هم برای این روزها آمادگی داشته باشید تا دوباره شهر غافلگیر نشود تا علاوه بر یک آبروریزی ملی موجب نارضایتی شهروندان و مسافران در این روزهای تعطیل نشوند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *