• شناسه خبر : 1691

تقویت سیستم بارشی موجب بارندگی در کاشان شد

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: با وجود پیش بینی بارندگی در مناطق مرتفع این شهرستان به دلیل تقویت سیستم بارشی بارندگی در برخی نقاط کاشان به وقوع پیوست.

عباس ارغوانی در گفت وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: علم هواشناسی اعلام آمار و احتمالات است و تمام مطالب و جزییات به صورت صددرصد پیش بینی نمی شود و بروز خطا در تمام نقاط دنیا نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: برای روز سه شنبه وقوع رگبار موقت باران و وزش باد نسبتا شدید در مناطق مرتفع بخش قمصر، برزک و نیاسر اطلاع رسانی شده بود که صحت این پیش بینی دیده شد.

ارغوانی میزان بارش باران در ۲۴ساعت گذشته را در کاشان ۰/۰۱ میلی‌متر، در برزک ۱۵ میلی‌متر، قمصر ۹ میلی‌متر، نوش‌آباد ۱ میلی‌متر، قهرود ۰/۵ میلی‌متر، علوی ۰/۵ میلی‌متر، نیاسر ۳ میلی‌متر اعلام کرد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان درباره پیش بینی هوای کاشان امروز 24 مرداد گفت: با توجه به وجود رطوبت و فعال بودن سیستم ناپایداری در منطقه در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید در اکثر مناطق کاشان و آران وبیدگل و در مناطق کوهستانی جنوب و جنوب غربی احتمال وقوع بارش های موقت و رگباری پیش بینی شده است.

ارغوانی خاطرنشان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه پدیده قالب در کاشان و آران و بیدگل در ابتدای صبح آسمان صاف و بعدازظهر کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *