• شناسه خبر : 15954

وزیر جهاد کشاورزی:

حجم وسیع مطالبات کاشان را استان اصفهان نمی تواند پاسخ دهد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کاشان از قدیم الایام تا به امروز شهر ویژه ای در کشور بوده و با روش معمول عادی اداری نمی تواند اموراتش را پیش ببرد و با توجه به حجم وسیع مطالباتش استان اصفهان نمی تواند آنها را پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم،”سیدجواد ساداتی نژاد” در جلسه شورای اداری کاشان که بعنوان نماینده رئییس جمهور در سفر هیات دولت به استان اصفهان حضور داشت، افزود: با توجه به اینکه فعالیت های اداری کاشان معمولی نیست مسئولانش باید ارتباطشان را با مرکز و وزارت خانه ها بیشتر کنند و فرماندار کاشان باید این موارد را پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه کاشان شهر فرهنگی بوده و باید نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی این منطقه داشت، تصریح کرد: اعتبارات خوبی در سفر ریاست جمهوری برای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در نظر گرفته‌شده است.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی 3 هزار و 200 میلیارد تومان برای استان اصفهان در این سفر رئیس جمهور و هیات دولت پیش بینی شده است، اظهار داشت: اعتبارات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف در حوزه‌های آبخیزداری، آبیاری‌های نوین، یک سدآب ویژه برای گل محمدی و گیاهان دارویی و در بحث‌های مختلف کشتارگاهی، حوزه‌های دام و طیور در نظر گرفته‌شده است.

ساداتی نژاد تاکید کرد: مباحث مربوط به توسعه صنعتی در کاشان به دلیل جنبه اشتغال در منطقه را باید تسریع کنیم؛ همچنین شهرک ماهیان زینتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته و به وزارت جهاد کشاورزی بازگردد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: زیرساخت بزرگ گردشگری می‌تواند برای شهرک‌های ماهیان زینتی در شهر کاشان ایجاد شود که انشالله بتوانیم در مصوبه سفر آن را تسریع کنیم.

ساداتی نژاد با تاکید بر حفظ وحدت در شمال استان اصفهان گفت: برای ارتقا جایگاه و تفویض اختیار به ادارات زیر مجموعه وزارت کشاورزی در شمال استان اصفهان در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوان با این اقدامات به مردم بیشتر خدمت کرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *