• شناسه خبر : 13933

آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا در کاشان، تاکنون ۵۲ درصد کاشانی‌ها واکسینه کامل شدند

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به اضافه شدن واکسن اسپایکوژن (محصول مشترک ایران و استرالیا) به سبد واکسیناسیون کاشان اظهار داشت: این واکسن برای سنین بالای 18 سال در پایگاه واکسیناسیون متینی تزریق می‌شود.


وی همچنین با اعلام آغاز تزریق نوبت سوم واکسن کروناویروس کاشان اظهار داشت: افراد بالای 60 سالی که واکسن های سینوفارم و کووایران برکت تزريق كرده اند و 4 ماه از تزريق نوبت دوم آن ها گذشته است می توانند به یکی از مراکز و پایگاه های واکسیناسیون کووید-19 جهت دریافت واکسن نوبت سوم خود مراجعه نمایند.

دلاوری تصریح کرد: همچنین افراد بالاي ٦٠ سال که واکسن های آسترازنکا و اسپوتنیک دریافت کرده اند به شرط اینکه شش ماه از نوبت دوم آنان گذشته باشد جهت دریافت دز بوستر به یکی از مراکز و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به آخرین آمار تزریق واکسن کرونا در کاشان ابراز داشت: تاکنون ۷۲/۰۳ درصد دوز نخست واکسن کرونا و ۵۲/۱۱ درصد دوز دوم واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق شده است.

دلاوری در پایان اظهار داشت: به منظور سهولت دسترسی شهروندان به واکسن های کووید-19، واكسنهاي سينوفارم و آسترازنكا علاوه بر پايگاه‌هاي تجميعي در تمامي مراكز و پايگاه هاي بهداشت سطح دو شهرستان كاشان و آران و بيدگل توزيع شده است و همشهريان محترم مي‌توانند به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت/پایگاه سلامت محل سکونت خود جهت تزریق واکسن مراجعه نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *