• شناسه خبر : 12987

حکم حسن بخشنده شهردار کاشان از سوی وزیر کشور صادر شد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، احمد وحیدی، وزیر کشور طی حکمی حسن بخشنده امنیه را با توجه به پیشنهاد شورای شهر کاشان طی رای اکثریت این شورا به سمت شهردار کاشان منصوب کرد.


وزیر کشور در بخشی از این حکم آورده است: در اجرای صدر تبصره سه ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/03/01 و اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کاشان، جنابعالی را به سمت شهردار کاشان منصوب می نمایم.

هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها، رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی، شفافیت فرآیند و شناخت گلوگاه های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، پایبندی با اصول و ضوابط معماری اسلامی – ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق بخشی از اهداف و سیاست‌های مد نظر وزارت کشور در حوزه شهری بوده که در متن حکم آمده است.

حسن بخشنده امنیه دارای دکتری معدن گرایش انفجار بوده و در سوابق کاری خود مشاور رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء و معاون مالی دانشگاه کاشان را دارد و تایید این حکم در حالی انجام شد که برخی ابهامات در زمینه تطابق شرایط وی از لحاظ رشته تحصیلی و سابقه کاری مرتبط با این سمت پا برجاست.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *