• شناسه خبر : 12659

سهم ۱۶ درصدی کاشان از خاموشی‌های استان، بازخوردی از سایت خسارت برق به دست ما نرسیده

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، این روزها قطعی برق در شهرستان کاشان به ویژه قطعی برق خارج از برنامه اعلامی از سوی اداره برق شهرستان کاشان موجب نارضایتی شهروندان کاشانی شده است و گاها خسارت‌های جبران ناپذیری را به دلیل بار مالی تحمیلی به ارمغان آورده است.


پایگاه خبری اهل کاشانم، طی چندین گزارش این موضوع را مورد بررسی قرار داد و از این رو امیر رمضانی، رئیس اداره برق شهرستان کاشان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد؛

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم ضمن اشاره به قرار گرفتن کاشان در منطقه سه گرمسیری از یکم خرداد لغات پایان شهریور اظهار داشت: خوشبختانه این کاهش تعرفه به مردم کمک بسیار زیادی کرده است.

وی با بیان اینکه میانگین افزایش مصرف در کشور 13 درصد بوده است، افزود: با توجه به خروج برخی از نیروگاه‌های برق از مدار تولید موجب شد تا خاموشی‌های خارج از برنامه داشته باشیم در حالی که ما بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی و مطابق با برنامه اعلامی خاموشی‌ها اعمال شد.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان ضمن اشاره به طراحی سامانه پرداخت خسارت به مشترکان ابراز داشت: وزارت نیرو سایتی را طراحی کرده است که مشترکانی که متحمل خسارت شدند جهت پرداخت خسارت در این سایت ثبت‌نام کنند در حالی که بازخوردی از این سایت تاکنون به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که کاشان بیشتر از سهم خود خاموشی به آن اختصاص پیدا نکند، گفت: سهم کاشان از خاموشی های استان اصفهان 16 درصد بوده است و از این رو در تلاش بودیم که این اعمال خاموشی بیشتر از سهمیه به کاشان اختصاص پیدا نکرده است.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش متعدد منتشر شده از سوی این خبرگزاری قطعی برق موجب بروز مشکلات متعددی شده است به نحوی که در یک مورد آن سیمان از کیسه‌ای 30 هزار تومان به کیسه‌ای تا 80 هزار تومان افزایش پیدا کرده است و این موضوع تنها باعث شده است که مردم متضرر شوند و لازم است مسئولان در این زمینه و رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگیرند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *