کاشان تومور ناشناخته زیاد دارد، در برخی از محله‌ها علنا مواد مخدر رد و بدل می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: کاشان تومور ناشناخته زیاد دارد و ‌برخی از مناطق تومار بدخیم ‌دارد که اگر این تومار بدخیم جراحی نشود ممکن است بافت سالم هم آسیب برساند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با اعضای جدید شورای شهر کاشان بابیان اینکه، باید به مسئله فرهنگ‌ در کاشان توجه ویژه‌ای داشت، گفت: باید کارهای اساسی فرهنگی در جامعه صورت بگیرد اگر کاشان را کانون مفاخر میدانیم باید این شهر را به کاشان فرهنگ تبدیل کنیم

امام‌جمعه کاشان بابیان اینکه، در راستای سند راهبردی اعضای شورای شهر جدید باید به مقوله فرهنگ نگاه ویژه‌ای داشت، تصریح کرد: شورا کار سنگینی در خصوص فرهنگ دارد، یکی‌ از مشکلاتی که در کاشان داریم معمولاً ارگان‌ها باهم هماهنگ نیستند و همپوشانی ندارند و باید با محوریت مسئولین فرهنگی، یک همپوشانی شکل بگیرد.

آیت‌الله سلیمانی بابیان اینکه، شورای شهر، شورای کل شهر محسوب می‌شود و جناح‌بازی با مسئولیت‌های شورا سازگار نیست، خاطرنشان کرد: بحث وحدت مردم کار فرهنگی است و اقتصادی نیست، شما می‌توانید لذت اقتصاد را به سفره آحاد مردم ببرید، اعضای جدید شورای شهر طوری رفتار بشود که دیگران که رأی ندادند مجذوب اعضای شورا شوند.

وی گفت: درست است که برخی‌ها به نامزدهای مدنظرشان رأی دادند اما اعضای شورای شهر برای کل شهرستان محسوب می شود که این امر قوه عدسی، نقطه همگرا، کانون وحدت و محور همدلی می‌شود.

وی در خصوص سند راهبردی اعضای جدید شورای شهر کاشان گفت: در بین‌ وظایف و سند راهبردی و ۱۱ گانه ای که برشمردید نشان می‌دهد با آگاهی درست وارد مسئولیت می‌شود و باید وحدت در منطقه هم مدنظر باشد، باید مردم را منسجم کرد تا آرمان‌هایی که برای مردم ترسیم کرده‌اید تا به سرمنزل مقصود برسد.


نماینده ولی‌فقیه با اشاره به اینکه، توجه بیشتری به بافت فرسوده شهر شود و طرح جامع شهر باید مدنظر باشد، افزود: کاشان تومور ناشناخته زیاد دارد و ‌برخی از مناطق تومار بدخیم ‌دارد که اگر این تومار بدخیم جراحی نشود ممکن است بافت سالم هم آسیب برساند.

وی با اشاره به اینکه، در برخی از محله‌های کاشان علناً و آشکارا مواد مخدر ردوبدل می‌شود، افزود: شهر دارالمونین کاشان باید قطعاً به این تومارهای بدخیم ورود کند تا درجاهای دیگر رشد نکند و آسیب نزند، چندین نفر از جایی هجرت کردند و آرام‌آرام یک جزیره امنی برای خودشان پیدا کردند و خلاف آشکار و روشن انجام می‌دهند که قطعاً شورای شهر کاشان باید به این مسائل توجه جدی داشته باشد.

وی بابیان اینکه، شورای شهر حلقه اتصال بین مردم هستند خاطرنشان کرد: شهردار پیشانی شورای شهر است و تبلور اندیشه شورای شهر، شهردار است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *