مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان خبر داد؛

وقوع 322 حریق و حادثه در خردادماه کاشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: 112حریق و 210 حادثه و 132 خدمات ایمنی در خردادماه به وقوع پیوسته است.

▫️سید مصطفی محتشمیان بیان کرد: در خردادماه سال جاری، آتش نشانان در 454 مورد عملیات شامل: 112 مورد آتش سوزي ، 210 مورد حادثه و 132 مورد خدمات ایمنی، حضور فعال داشته و اقدامات لازم در جهت امداد رسانی به موقع و موثر را انجام داده اند.

▫️وی، روشن نمودن آتش، اتصال برق، انتقال حرارت و نشت مایعات قابل اشتعال را بیشترین عامل آتش سوزی‎های ماه گذشته اعلام کرد و افزود: پرسنل بخش عملیات سازمان در حوادث مختلف نظیر جانوران گزنده، آسانسور و بالابر، بازنمودن درب با محبوسی و سقوط اشاره کرد.

▫️محتشمیان، با اعلام اینکه متاسفانه 7 فوتی در عملیات های خرداد ماه 1403 ثبت شده است، اضافه کرد : آتش نشانان جان 122نفر را در عملیات نجات داده و 36 مصدوم نیز گزارش شده است.

▫️ وی با اشاره به 38 مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در سطح شهرستان طی مناسبت های ملی و مذهبی در مدت مذکور اظهار داشت: در این مدت 7589 تماس با شماره 125مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی صورت گرفته که در نتیجه تیم های اطفاءحریق و یا امداد نجات سازمان آتش نشانی به محل های مورد نظر در اولین فرصت اعزام شده اند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *