مورد عجیب معاونت اداری مالی شهرداری کاشان!

در حالی نام یکی از معاونان شهرداری به عنوان گزینه تصدی مسئولیت شهردار کاشان مطرح می شود که نامه پایان ماموریت وی در روزهای گذشته به وزارت دفاع اعلام شده بود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بر اساس شنیده ها از منابع موثق، حسن بخشنده امنیه شهردار سابق کاشان در روزهای آخر مسئولیتش  در نامه ای پایان ماموریت معاون اداری مالی شهرداری را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات منابع آگاه و‌  مشاهدات پرسنل این معاون همچنان در شهرداری حاضر و‌ مبادرت به امضا اسناد مالی و‌ اوراق اداری می کرده است که صحت این موضوع نیازمند بررسی نهادهای نظارتی است.

در ادامه شنیده ها رئیس شورای شهر کاشان در نامه ای به وزارت دفاع درخواست تمدید مأموریت معاون اداری مالی شهرداری را ارسال کرده است.

گفتنی حسن بخشنده امنیه در جلسه استیضاح خود در مطالب افشاگرانه فشار برای تهاتر برخی پرونده ها بابت بدهی با پیمانکاران خاص و پرداخت با فشار برخی استیضاح کنندگان و ارتباط مستقیم با معاون اداری مالی شهرداری را از موارد دیگر مسائل پیش روی مدیریت خود در شهرداری اعلام کرد»

با توجه به این شنیده ها و صحبت ها این سوالات مطرح می شود که با توجه به نامه پایان ماموریت معاون مالی اداری حضور وی در داخل شهرداری به چه شکلی بوده است؟

آیا گزینه نهایی شش عضو مخالف شهردار سابق کاشان برای مسئولیت شهرداری ، معاون مالی اداری است که پایان ماموریتش به وزارت دفاع اعلام شده بود؟


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *