مدیران سفارشی و وعده‌های نمایشی در کاشان/ شهریور هم تمام شد ام‌ارآی بیمارستان نقوی نیامد

کاشان اوضاع عجیبی دارد، اگر ادعا کنیم شهر و سیستم مدیریتی و اداره آن دچار سردرگمی شده سخن به گزاف نگفته ایم. فقط کافیست اوضاع شهر را طی ماه های اخیر به صورت اجمالی بررسی کنید.

در این میان هجوم انتصاب برخی مدیران غیربومی باعث شده است که ناآشنایی آنها و مشاورانشان! با اوضاع اجتماعی و فرهنگی کاشان فقط شرایط را برای مردم شهری مشکل تر کند که روزی داعیه استان شدن داشت و با این شعار نماینده ش از مردم رای گرفت و در نهایت عطای حضور در کرسی نمایندگی را به لقای وزارت بخشید و در نهایت با ترک ساختمان عریض و طویل این وزارتخانه آنچه برای این شهر بی رمق ماند بی نمایندگی در دو سال آخر مجلس کنونی بود.

انشاالله که خدا برای هیچکس مریضی نیاورد که در این شرایط سخت زندگی و معیشتی واقعا شرایط مشکل است. حال اگر قرار باشد برخی مدیران سفارشی بخش بهداشت و درمان با وعده های نمایشی بخواهند گذران دوران مدیریتی کنند قوز بالا قوز است.

چندی است که شهروندان از عدم وجود دستگاه MRI به مقدار لازم برای رفع نیاز در شهر و نوبت های طولانی آن گلایه مند هستند و عده ای که روند درمانی خاص دارند بالاجبار علاوه بر رنج بیماری، مشقت سفر به شهرهایی مثل قم و تهران و… را برای انجام MRI به جان می‌خرند.

از سوی دیگر چندی پیش با رسانه ای کردن این موضوع کورش ساکی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان که رابطه خوبی هم با جناب آقای وزیر بهداشت دارد در نشست خبری با خبرنگاران قول راه اندازی این دستگاه را در شهریور داد که تا لحظه نگارش این یادداشت هیچ اتفاقی برای شهروندان گرفتار در بیماری رخ نداد و همچنان کاشان و کاشانی ها از کمبود دستگاه MRI رنج میبرند.

برای ما که قابل درک نیست اما نمیدانم برای مدیران محترم دانشگاه علوم پزشکی و شخص رییس و مشاور ایشان چگونه قابل درک است که برای یک نوبت دستگاه MRI یک بیماری که احتیاج مبرم برای تشخیص و درمان بیماری دارد باید نوبت فروردین ۱۴۰۳ بگیرد! 

امیدواریم برای آقایان اینقدر جان و روح و روان شهروندان کاشانی مهم و ارزشمند باشد که در کنار تمام دغدغه های مدیریتی! مقداری هم به فکر شهروندان منطقه بزرگ کاشان برای این کمترین خواسته های خود باشند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *