غیبت مسئولان کاشان در سفر رییس سازمان امور اراضی کشور

با وجود تعطیلی سراسری به دلیل گرمای هوا، صبح امروز ( چهارشنبه) رضا افلاطونی رییس سازمان امور اراضی کشور سفری به کاشان داشتند که بسیاری از مسئولان شهرستان در این جلسه غایب بوده و تنها برخی معاونان کارشناسان ادارات در جلسه حاضر بودند!

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسائل امور اراضی کشاورزی و رفع تداخلات ، تغییر کاربری و تصرفات غیرقانونی موضوعاتی است که بسیاری از مردم را در کاشان دچار مشکل کرده و موجب تشکیل پرونده های زیادی در محاکم قضایی شده است.

سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس امور اراضی کشور به کاشان فرصتی بود که حتی می‌توانست با تشکیل شورای اداری شهرستان مشکلاتی که سال ها بسیاری از مردم و ادارات را درگیر کرده را حل کند ولی تنها در جلسه‌ای شبیه به یک دورهمی در اداره جهاد کشاورزی کاشان تمام شد!

عدم حضور مسئولان دادگستری، نبود فرماندار و یا معاونان فرماندار یا غیبت شهردار یا اعضای شورای شهر کاشان در این جلسه مشهود بود و تنها یکی از کارشناسان فرمانداری و معاون شهرسازی شهردار حضور داشتند و مطالبات مردم از سوی دفتر نماینده کفیل مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس بیان شد.

در کنار حضور عجیب رئیس سازمان امور اراضی و غیبت مسئولان ارشد شهرستان ، دعوت گزینشی از چند خبرنگار توسط اداره جهاد کشاورزی کاشان از دیگر نکاتی بود تا فرصت مطالبه گری برای شهرستان از سوی رسانه‌ها در این سفر نیز گرفته شود!


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *