معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان:

ابتدای جاده کاشان-قمصر محدوده شهری است/ بالای ۶۰ کیلومتر تخلف و مشمول جریمه است/ بالای ۱۲۰ کیلومتر خودرو توقیف می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم درخصوص خبر منتشرشده در این رسانه درخصوص پیامک‌های جریمه دوربین جاده کاشان‌قمصر توضیحاتی را ارائه نمود.

محمدحسین تقوایی با بیان اینکه ابتدای جاده کاشان-قمصر محدوده شهری محسوب می‌شود تصریح کرد: این محدوده تا پل زیرگذر اتوبان و شهرک ۲۲ بهمن، محدوده شهری محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس کاشان گفت: برابر قانون حداکثر سرعت در محدود شهری ۶۰ کیلومتر در ساعت است و بالاتر از این محدوده بنا به مقدار سرعت، جریمه ای برای خودرو صادر می‌شود.

وی در توضیح میزان جریمه سرعت مازاد گفت: تجاوز از سرعت مجاز تا ۱۰ کیلومتر ۷۰ هزار تومان، تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۱۰ تا ۲۰ کیلومتر ۱۱۰ هزار تومان، تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر ۱۵۰ هزار تومان، تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر ۲۲۰ هزار تومان، تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر  ۲۷۰ هزار تومان، تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۵۰ کیلومتر ۴۵۰ هزار تومان و رانندگی با سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر  «توقیف در سیستم و ۳ روز انتقال به پارکینگ» جریمه دارد به عنوان مثال اگر راننده ای با سرعتی بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر در محدوده دوربین ثبت تخلفات عبور کند به صورت هوشمند برای وی مبلغ ۲۷۰ هزارتومان جریمه ثبت و بلافاصله پیامک برای وی ارسال می‌شود.

تقوایی بیان کرد: در صورت رانندگی با سرعت بالای ۱۲۰ کیلومتر به محض ثبت تخلف در سیستم، پیامکی برای راننده ارسال می شود که باید ماشین خود را به پارکینگ منتقل کند و در صورت سرپیچی از این قانون، هر زمان که در برخورد با مأمورین قانون مشخص شود ماشین فرد توقیف سیستمی دارد، ماشین ضبط و به پارکینگ منتقل می‌شود.

@ahlekashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *