سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

۲۵ مراسم در تالارهای جشن و عروسی در کاشان لغو شد

مهدی دلاوری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه 25 مورد مراسم با هماهنگی اتحادیه در تالارهای جشن و عروسی به دلیل عدم توجه به دستورات بازرسان بهداشتی لغو شد اضافه کرد: دو مورد تالار عروسی نیز بدلیل عدم توجه به دستورات بازرسین بهداشتی پلمب شد.


دلاوری با بیان اینکه تعداد بستریها در مجموع دو بیمارستان شهیدبهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل به 261 نفر رسیده و موارد سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ نیز هر روز در حال افزایش است، اظهار داشت: از دستگاه‌ها و نهادهای شهرستانی می‌خواهیم که در میدان مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حکم قانون است، ابراز داشت: ادارات، دستگاه ها و همچنین اصناف نباید منتظر ابلاغیه‌های مجزا باشند چراکه تمام محدودیت های ابلاغ شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا لازم الاجرا است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود گروهای شغلی دو، سه و چهار در صورتی که محدودیتهای اعلام شده را اجرا نکنند بدون صدور اخطار پلمب خواهند شد.

وی ضمن اشاره به لزوم تعطیلی مراکز آموزشی دولتی و خصوصی از مسئولین مربوط خواست تمامی فعالیتهای آموزشی به صورت مجازی باشد و از برگزاری حضوری کلاسهای آموزشی خودداری فرمایند.

دلاوری با بیان اینکه نیروهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شبانه روز برای پایش و غربالگری شهروندان کاشان تلاش می کنند، گفت: حتی روزهایی بوده‌است که این افراد تا ساعت چهار صبح نیز مشغول ارائه خدمت به مردم بوده‌اند.

وی یکی از اقدامات پایش را غربالگری کارگران شرکت‌ها دانست و افزود: از یازدهم تا هفدهم فروردین ماه در مجموع یک هزار و 359 تست سریع از کارگران گرفته شده‌است که 78 مورد یعنی 5.7 درصد تست‌ها مثبت بوده‌است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از انجام تست رپید بر روی 537 نفر از کارمندان ادارات کاشان نیز خبر داد و بیان داشت: از این بین تست 49 نفر یعنی معادل 9.1 درصد تستها مثبت بوده‌است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *