گمانه‌زنی درباره تغییر فرماندار کاشان

طی روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها در خبری غیررسمی مدعی شده‌اند فرماندار کاشان بزودی تغییر می‌کند و فرماندار شهرضا جایگزین او می‌شود.

این درحالیست که امام جمعه کاشان امروز در‌ مورد برخی از شنیده ها مبنی بر تغییر فرماندار کاشان واکنش نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان گفت: امام جمعه وظیفه اش ایجاد وحدت است؛ به من پیامک دادند، زنگ می‌زنند که فرماندار در حال تعویض است شما موضعی بگیرید که من عرض میکنم امام جمعه در عزل و نصب ها هیچ دخالتی نمیکند.چند ماه قبل و زمان ثبت نام انتخابات مجلس فرماندار برای ثبت نام در انتخابات مجلس و استعفا از فرمانداری با من مشورت کرد و من به او گفتم بروید و این موضوع را با استاندار مطرح کنید

امام جمعه کاشان اظهار کرد: ایشان هم رفت و گزارش آن را به بنده اعلام کرد به این شرح که به آقای استاندار گفتم اگر بنایی برای تغییر دارید به بنده اعلام کنید تا من استعفا دهم و در سنگر دیگری خدمت کنم که آقای استاندار به من گفتند بنایی برای تغییر نداریم.

گفتنی است هفته پیش بود که یکی از معاونان فرماندار کاشان توسط مدیران استانی برکنار شد، بعد از این اتفاق کانال حزب هدا اصفهان هم مدعی شد که به زودی امیر جعفری فرماندار فعلی شهرضا به عنوان فرماندار ویژه کاشان منصوب و جایگزین محمدشریف زارعی می‌شود.

 پیگیری‌های اهل کاشانم از منابع رسمی در این باره تاکنون بی‌نتیجه بوده و مقامات استانی از تایید یا رد موضوع تغییر فرماندار خودداری کردند.

@ahlekashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *