کمک مادر شهید کاشانی در تامین لباس مخصوص کادر درمانی بیمارستان

مادر شهید کاشانی جهادگونه در تامین لباس مخصوص کادر درمانی بیمارستانها کمک مومنانه را معنا بخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و شهرستان کاشان گروه های جهادی و مردمی با حضور فعال در میدان مبارزه با کرونا جلوه ای متعالی از همدلی و کمک مومنانه را ظهور و بروز دادند.

در این میان شیرزنان و مادران ایران اسلامی هم با حضور در این میدان روزهای طلایی هشت سال دفاع مقدس را در کمک به رزمندگان و مدافعان امنیت کشور یادآور شدند و این بار رزمندگان، جهادگران و مدافعان سلامت را یاری بخشیدند.

در کاشان نیز حاجیه خانم شمسی رحیم نژاد مادر شهید بزرگوار “رضا فراتی کاشانی” با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در حرفه خیاطی و گلدوزی، عاشقانه و همگام با دیگر همشهریان نوعدوست کاشانی پا در عرصه میدان برای کمک به کادر درمان منطقه کاشان گذاشت و با تولید روزانه ۱۵ دست لباس آماده و بسته بندی بهداشتی برای کادر بهداشتی و درمانی بیمارستانی جلوه ای زیبا و ناب از کمک مومنانه را تجلی بخشید.

شایان ذکر است شهید رضا فراتی کاشانی در سن ۲۰ سالگی در روز دوم مرداد ۱۳۶۷ با سمت امدادگر در عملیات مرصاد در شهر اسلام آباد غرب بر اثر بمباران شیمیایی و اصابت ترکش توسط نیروهای بعثی عراق به مقام شامخ شهادت نائل گردید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *