کشف بیش از ۶۸ کیلوگرم تریاک در خودرو ام وی ام سواری در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف بیش از ۶۸ کیلوگرم تریاک از یک خودرو ام وی ام توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ “علی پورکاوه” اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طی کنترل خودرو های ورودی به شهر کاشان به یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام به رانندگی جوانی ۲۷ ساله به مقصد یکی از شهرهای شمالی کشور مظنون شدند.
وی در ادامه افزود: ماموران طی بازرسی از خودرو مذکور مقدار بیش از ۶۸کیلوگرم تریاک آماده عرضه که به طرز ماهیانه ای داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد و متهم دستگیر شده را جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

همچنین فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پس از شناسایی یک فروشنده مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر تریاک وی را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.
پورکاوه خاطرنشان کرد: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه مردی ۵۵ساله در سطح شهر کاشان اقدام به فروش مواد مخدر می کند ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند متهم را در حین فروش مواد مخدر دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه وی مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک آماده عرضه به همراه وسایل توزین کشف و ضبط کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *