• شناسه خبر : 9358

کرسی برقی در کاشان حادثه آفرین شد

به  گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سخنگوی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: روز گذشته کرسی برقی منجر به آتش سوزی در یک منزل مسکونی شد. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در برنداشت اما از لحاظ مالی خساراتی بر جای گذاشت.

روح الله فدایی افزود: روز گذشته در پی تماس گرفته شده مبني بر این انفجار در ساعت 6:12دقیقه، دو دستگاه خودرو از تیم های اطفاء حریق ايستگاه شماره چهار این سازمان که نزدیکترین ایستگاه به موقعیت بود فرستاده شده و درمدت چهاردقیقه در محل حضور پیداکردند.

مدیر روابط عمومی سازمان اضافه کرد: تیم‌های اطفاء حریق با حضور در محل سریعا عملیات اطفاء حریق مربوطه را آغاز و سپس محیط را بررسی و عوامل ناایمن و حادثه ساز را برطرف کردند.

وی اضافه نمود: در بررسی‌های اولیه علت حادثه اتصالی در دستگاه کرسی برقی تخمین زده شد ولی علت دقیق آن توسط کمیته علت یابی سازمان اعلام خواهد شد.

فدائی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سرما بسیاری از شهروندان به دلیل گرم شدن محیط یا به طور نمادین اقدام به برپایی کرسی می‌کنند که ممکن است به علت عدم رعایت اصول ایمنی و غیر استاندارد بودن دستگاه یا روشن گذاشتن این آنها در زمان عدم استفاده در طول فصل زمستان ممکن است منازل مسکونی آنان دچار حریق شود.

وی در پایان توصیه کرد: شهروندان قبل از برپایی کرسی های برقی از ایمنی لوازم گرمایشی آن اطمینان کسب نموده و در زمان خروج از منزل آن را حتما از برق خارج نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *