رئیس اتحادیه مشاورین املاک و اتومبیل کاشان خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی معاملات خرید و فروش خودرو در کاشان

رئیس اتحادیه مشاورین املاک و اتومبیل کاشان از کاهش حدود ۵۰ درصدی معاملات خرید و فروش خودرو نسبت به ابتدای سال در کاشان خبر داد.

محمدمهدی دواتگران در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به افزایش بی رویه قیمت و خرید و فروش خودرو در کاشان در بازار اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اتخاذ تصمیمات غلط در اعمال تعرفه های گمرکی سنگین بر واردات اتومبیلٰ، این موضوع سبب افزایش قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی شده است.

وی افزود: این اعمال تعرفه به خودروهای وارداتی به گونه ای است که حتی تا ۱۵۰ درصد قیمت اولیه خودرو شاهد افزایش قیمت آن هستیم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک و اتومبیل کاشان یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت خودرو را افزایش قیمت دلار دانست و ابراز داشت: متاسفانه به دلیل عدم عرضه مناسب و کافیٰ خودروهای ساخت داخل و فروش قطره چکانی به متقاضیان، در حال حاضر به دلیل کاهش عرضه شاهد افزایش قیمت خودرو داخلی هم هستیم.

وی یکی از پیامدهای افزایش بی رویه قیمت خودرو را کاهش توان مردم در خرید دانست و تصریح کرد: این موضوع سبب شده است که برای مثال در بازار خودرو کاشان شاهد کاهش معاملات خرید و فروش تا حدود ۵۰ درصد نسبت به ابتدای سال باشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *