معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

کاشان نسبت به شهرهای دیگر وضعیت انسولین بهتری دارد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کاشان نسبت به شهرهای دیگر وضعیت انسولین بهتری دارد.

محسن تقی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وضعیت توزیع دارو در منطقه کاشان حتی با توجه به شیوع کرونا مطلوب بوده است، اظهار داشت: گزارشی مبنی بر کمبود دارو در داروخانه های کاشان دریافت نشده است.

وی با اشاره به اینکه کاشان نسبت به شهرهای دیگر در مورد تهیه و توزیع انسولین وضعیت بهتری دارد، ابراز داشت:با توجه به جمعیت دیابتی کاشان و مستنداتی که برای وزارتخانه ارائه داده ایم کاشان سهمیه ویژه برای انسولین دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه کاشان تنها شهر است که سهمیه ای جداگانه غیر از مرکز استان دارد، تصریح کرد: در تامین انسولین برای کاشان همانند یک استان عمل می شود در حالیکه برای بقیه شهرستانها از سهمیه استانی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین دارو مستقل عمل می کنیم، خاطرنشان کرد: معاونت غذا و داروی کاشان تلاش کرده است که در این حوزه هیچ کمبود دارویی در منطقه کاشان نداشته باشیم.

تقی زاده همچنین با اشاره به توزیع ماسک در بین داروخانه های منطقه کاشان افزود: کاشان و آران و بیدگل تنها شهرستان هایی بوده اند که از ابتدای اسفند98 تاکنون در داروخانه های آن ماسک با قیمت مصوب دولتی توزیع شده و کماکان نیز ادامه دارد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *