پلمپ یک تالار برگزار کننده عروسی در کاشان، متصدی تالار بازداشت شد

روح الله دهقانی دادستان کاشان در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در سطح کشور به ابتلای بیش از ۲۰هزار نفر از هموطنانمان فقط طی یک شبانه روز اظهار داشت: در منطقه کاشان حدود ۲۳۸ بیمار طبق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی بستری هستند و این نشان می دهد که شهرستان کاشان نیز در وضعیت کرونایی قرمز قرار داد ولی متاسفانه هنوز انگار عده ای شرایط را درک نکرده و بر خلاف دستورالعمل های بهداشتی رفتار می کنند.


وی با بیان اینکه دادستانی کاشان با فرد یا افرادی که در راستای نقض شیوه نامه های بهداشتی رفتار می کنند هیچگونه مماشاتی نمی کند، ابراز داشت: طبق ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز تمامی اصناف گروه های دو، سه و چهار باید تعطیل شود.

دادستان کاشان با اشاره به برگزاری یک مراسم جشن عروسی در یکی از تالارهای عروسی واقع در شهر کاشان تصریح کرد: این مراسم جشن عروسی امروز در کاشان برگزار شد و جمعیتی حدود ۴۰۰ نفر بدون توجه به دستورالعمل های بهداشتی تجمع کرده بودند.

وی با بیان اینکه بازگشایی تالارهای عروسی در وضعیت کرونایی قرمز ممنوع و این اقدام متصدی تالار غیرقانونی بود، خاطرنشان کرد: این تالار پذیرایی پلمب و متصدی آن هم به دلیل نقض بهداشت عمومی دستگیر شد.

دهقانی افزود: به دستگاه ها و نهادهای مربوطه اطلاع داده و ابلاغ هم کرده اینم که به هیچ عنوان با کسانی که بهداشت عمومی را رعایت نکرده و بر خلاف پروتکل های بهداشتی عمل کنند، مماشات نکنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *