پس از دو هفته تکذیب/ مراکز تصویر برداری بیمارستان نقوی و بهشتی برون‌سپاری شد

حدود دو هفته پیش (۱۹دی ماه) بود که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خبری اعلام کرد هیچ برنامه‌ای جهت سپردن دستگاه‌های ام آر آی در بیمارستان نقوی به بخش خصوصی وجود ندارد!

خبری که البته به دلایلی نامعلوم از گروه دانشگاه حذف شد و حالا و پس از حدود دو هفته از تکذیب واگذاری دستگاه ام ار آی بیمارستان نقوی، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برون سپاری مراکز تصویر برداری بیمارستان نقوی و بهشتی خبر داده است!

 نجات خیری پور می‌گوید: مراحل تشریفات قانونی برون سپاری ام آر آی نقوی، و سی تی آنژیو و ام آر آی بیمارستان بهشتی به شرکت مپنا (تبسم) در جهت بهره وری بهتر و رضایت مندی بیشتر شهروندان در حال انجام می باشد.

خیری پور می‌گوید: تمامی خدمات ارائه شده با تعرفه کاملا دولتی است و به هیچ وجه تعرفه خصوصی از بیماران و مراجعه کنندگان محترم دریافت نخواهد شد.

او می‌گوید: یکی از مهمترین اهداف این قرار داد بالا بردن رضایت مندی مردم  شریف شهرستان های کاشان و آران بیدگل بوده و با توجه به اینکه خدمات بخش های تصویر برداری بر خلاف گذشته بصورت 24 ساعته می باشد صفوف طولانی مدت 6 ماهه و حتی بیشتر این مراکز دیگر وجود نخواهد داشت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *