توضیحات شهرداری کاشان درباره پاکبان گمشده در عراق؛

پاکبان گمشده اعلام کرده برای زیارت به بین‌الحرمین می‌رود و دیگر به محل اسکان برنگشته، تلفن همراه و وسایل خود را در محل جاگذاشته و دسترسی به ایشان سخت شده است، دو اکیپ از شهرداری در عراق به دنبال پاکبان گمشده هستند

شهرداری کاشان با تایید خبر اهل کاشانم مبنی بر گم شدن یک پاکبان در عراق توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان در واکنش به این مطلب توضیحاتی را به اهل کاشانم ارسال کرده که عینا به شرح ذیل می‌آید؛

شهرداری کاشان از سال ۱۳۹۴ در راستای منویات مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری پرشور مراسم اربعین و خدمت به زوار حضرت اباعبدلله الحسین(ع) اقدام به اعزام نیروهای داوطلب و تجهیزات نظافتی به کشور عراق و شهر کربلا کرده است.

موقعیت خدماتی شهرداری کاشان در شهر کربلا خیابان باب القبله و محل اسکان در جوار ورودی حرم مطهر امام حسین(ع) در امن‌ترین نقطه بوده است.

امسال نیز به رسم خادمی هر ساله نیروهای پاکبان معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان با مصوبه شورای اسلامی شهر از تاریخ ۴ شهریورماه طی مراسم رسمی از ستاد شهرداری کاشان با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری به این سفر زیارتی و خدماتی اعزام شده و فعالیت خود را از ۶ شهریورماه در کربلا آغاز کردند.

آقای “بهمن حسین‌وند پناهی” از پاکبانان شرکت تنظیف شهرداری کاشان نیز جز خادمان داوطلب به این سفر زیارتی بوده که همراه دیگر پاکبانان فعالیت محوله روزانه خود را در زمینه تنظیف معبر منتهی به حرم مطهر را انجام می‌داده است.

نامبرده ۱۰ شهریور ماه بعد از اتمام شیفت کاری همراه با همکاران خود به زیارت بین الحرمین رفته و برای بازگشت به سایرین اعلام کرده است که کمی بعد به محل اسکان بازمی‌گردد اما متاسفانه ایشان به محل اسکان بازنگشته و با توجه به اینکه تلفن همراه، کوله پشتی و سایر وسایل شخصی‌اش را در محل اسکان جا گذاشته، دسترسی به ایشان غیر ممکن و پیگیری اولیه جهت پیدا کردن ایشان را سخت می کند.

با این وجود عوامل شهرداری که همراه ایشان بوده‌اند، از همان ابتدا با جدیت تمام تلاش خود را برای کسب اطلاع از وضعیت نامبرده انجام داده که تا کنون نیز در کربلا مانده‌اند تا تلاش خود را برای پیدا شدن همکار خود انجام دهند.

۱۱ شهریور ماه اکیپ حاضر در عراق بعد از مراجعه مکرر به کنسولگری ایران در عراق، بیمارستان‌ها، مقرهای انتظامی، امورگمشدگان، محل‌های کاریابی، معابر شهری و زندان‌ها؛ مفقودی آقای بهمن حسین‌وند را اعلام و طی مذاکره شهردار محترم کاشان با دبیر ستاد مرکزی اربعین، جناب آقای دکتر باقری و طی پیگیری‌های تلفنی و مکاتبه‌ای با دکتر آل صادق سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در عراق، جناب آقای کولیوند رئیس محترم جمعیت هلااحمر جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای حسینی رئیس محترم سازمان حج و زیارت و جناب آقای بیگدلی معاون محترم امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه خواستار پیگیری مجدانه در امر جست‌وجوی آقای بهمن حسین‌وند شد.

شهرداری کاشان ضمن استقرار یک اکیپ با همکاری کشور عراق، اکیپ دوم را نیز از شرکت تنظیف اعزام کرد تا به جست و‌جوی خود برای پیدا کردن نامبرده ادامه دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *