• شناسه خبر : 5452

وزش باد شدید همراه با گردوخاک در کاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: بر اساس پیش بینی ها عصر شنبه وزش باد شدید همراه با گردوخاک را در منطقه شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عباس ارغوانی افزود: با توجه وزش باد شدید عصر امروز شنبه در منطقه کاشان به شهروندان توصیه می شود از تردد یا توقف در زیر درختان بلند و کهنسال، ساختمان های نیمه ساز و تیرهای برق خودداری کرده و از وسایل یا اموالی که باد و گردوخاک می‌تواند به آنها صدمه بزند را جمع آوری و محافظت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی کاشان وزش باد همراه با گردو خاک خواهد بود و افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند در زمان گرد و خاک و آلودگی هوا حتی المقدور در مکان سربسته قرار گیرند یا با دستمال تمیز و نمناک در مقابل دهان خود از ورود هوای آلوده به ریه های خود جلوگیری نمایند.

ارغوانی یادآور شد: در روز یکشنبه هوای منطقه کاشان با کاهش دما مواجه خواهد بود که بر اساس نقشه های هواشناسی هوای مناطق کوهستانی منفی 10 درجه و دمای هوای دشت کاشان منفی 6 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: برای روز دوشنبه و اوایل روز سه شنبه هفته جاری بارش های همزمان برف و باران در مناطق کوهستانی و دشت کاشان پیش بینی شده ست.

ارغوانی در پایان خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری افزایش دمای هوا و پایداری وضعیت جوی منطقه کاشان را شاهدخواهیم بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *