مشکل خاصی در زمان اعتراضات در کاشان رخ نداد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: در زمان اعتراضات هفته گذشته  به گرانی بنزین هیچ مشکل خاص و مساله سازی در این شهرستان رخ نداده است.

عباسعلی قپانی پور در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد: مردم کاشان با درایت و خویشتنداری خود درک مشخصی داشنند تا اموال عمومی شهر ضربه نخورد و نیروهای انتظامی و امنیتی نیز اوضاع را رصد و کنترل می کردند.

وی درباره تجمع دانشجویان دانشگاه کاشان در هفته گذشته گفت: دانشجو باید مطالبه گر باشد و مطالباتش در چارچوب قانونی پیگیری شود ولی گاهی دیده شده به خاطر شرایط سنی هیجانی و با تندی موضوغات را مطرح می کنند که در زمان این تجمع  شخصا به میان آنها رفته و پاسخگوی سوالاتشان بودم.

قپانی پور با بیان اینکه هیچ دانشجویی در کاشان بازداشت نشده است، افزود: مطالبه گری دانشجویان باعث زنده ماندن نظام دانشجویی و دانشگاهی می شود زیرا این افراد در آینده می خواهند مملکت را مدیریت کنند ولی لازمه آزادی داشتن امنیت است و برخی تصمیمات مانند قطعی اینترنت مصوبه شورای عالی امنیت کشور است و دانشجو باید این موضوع را بپذیرد ولی مسوولان دانشگاه باید مطالبات و نیازهای دانشجویان را پاسخگو باشند.

معاون سیاسی فرماندار کاشان یادآور شد: ما بخواهیم یا  نخواهیم ایران در وضعیت یک جنگ اقتصادی و تحریم قرار دارد که تغییرات و تاثیرات داخلی کشور  را رقم زده است تا برخی وعده های دولت عملی نشود بنابراین دولت بر اساس مقتضیات تصمیماتی اتخاذ می کند تا در زمان جلوگیری از صادرات نفتی برای مقابله با تهدیدات به منابع داخلی اتکا کرده تا مشکلات کشور حل را کند.

قپانی پور در پایان خاطرنشان کرد: به اداره صنعت و معدن ، اصناف، و اداره تعزیرات حکومتی برای نظارت کامل بر روی قیمت اجناس تاکید شده است و آنها باید با قاطعیت با متخلفان برخورد کنند. مردم نیز در این شرایط باید خودشان بازرس و ناظر باشند تا هر گونه افزایش قیمتی را به نهادهای مسوول گزارش دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *