نباید مردم جوشقان و کامو برای کوچکترین کار به کاشان بیایند، مردم این منطقه از فعالیت معادن نگران هستند

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، رحمت‌الله فیروزی پور ظهر امروز در شورای اداری شهرستان کاشان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ادارات مختلفی در منطقه جوشقان قالی اقدامات مثبتی داشتند که از زحمات آنان تشکر می‌کنیم.


وی با بیان اینکه انتظار داریم وعده مسئولان محقق شود، افزود: فلسفه انتصاب مسئولان در هر رده و جایگاهی خدمت به مردم مخصوصا مردمی که شرایط خاص و حاد دارند و به دلیل فاصله زیاد این منطقه با کاشان جزء منطقه خاص محسوب می‌شود.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر ضمن اشاره به برخی مشکلات مردم در حوزه منابع انسانی ابراز داشت: مردم جوشقان و کامو برای یک شناسنامه و یا تسهیلات به کاشان مراجعه نکنند و نماینده آنان در منطقه مستقر و یا مسئولان هر 15 روز یکبار در منطقه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مردم منطقه جوشقان و کامو نباید برای کوچکترین کار به کاشان سفر کنند، گفت: بحث معدن دو موضوع دارد؛ اول آنکه رعایت مسائل زیست محیطی باید در اولویت باشد اگرچه کار معدن یک کار تولیدی و سرمایه‌گذاری است و مسئولان ناظر باید مدافع عموم مردم نیز باشند و از سوی دیگر مساعدت اجتماعی نیز مد نظر معدن‌داران باشد.

فیروزی پور ضمن اشاره به انتقال نگرانی‌های مردم به مسئولان در رده‌های مختلف تصریح کرد: نباید کار صرفا تولیدی را به مردم تحمیل کنیم و نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: کار ما خدمت به مردم است و مردم را باید راضی نگه داریم و قانع کنیم و افرادی را این مجوزها را صادر کردند باید بدانند که چشمه‌ای در آنجا قرار دارد و آن چشمه آب دارد و مردم از این بابت نگران هستند و باید این نگرانی‌ها رفع شود و اگر احساس شود در حوزه اقناع مردم اقدامی نشود در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنم.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر با بیان اینکه مردم مشکلات خود را مستند کنند، افزود: به دلیل نزدیکی با میمه بعضا دیده می‌شود برخی ادارات نظیر آموزش و پرورش زیر نظر میمه اداره می‌شود در حالی که باید وحدت رویه باشد و اگر جوشقان زیر نظر کاشان است ادارات وظیفه دارند خدمات خود را به مردم این منطقه ارائه دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *