شورای شهر کاشان تصویب کرد؛

نامگذاری سه معبر در کاشان به نام شهدای سلامت و دو شهید خدمت

با تصویب شورای اسلامی شهر کاشان، سه معبر در کاشان به نام شهدای سلامت و دو شهید خدمت دکتر زارع و دکتر فرهاد نامگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان ،در حاشیه یکصد و شصت و پنجمین جلسه رسمی شورا ،در راستای تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدای سلامت و خدمت به ویژه شهید دکتر مجید فرهاد و شهید دکتر محمد زارع ،به قید فوریت مقرر گردید با نظر اعضای شو‌رای شهر ،شهرداری کاشان نسبت به پیشنهاد و معرفی معبر،بلوار و یا میدان با نام “شهدای سلامت” اقدام نماید.

نامگذاری سه معبر در کاشان به نام شهدای سلامت و دو شهید خدمت دکتر فرهاد و دکتر زارع

همچنین با تاکید حضرت آیت الله سلیمانی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و لزوم بزرگداشت و زنده نگهداشتن نام و خاطره دو شهید والا مقام راه سلامت شهرستان کاشان شهید دکتر مجید فرهاد و دکتر محمد زارع که به منزله فرزندان افتخار آفرین کاشان بزرگ هستند، مقرر گردید ،شهرداری نسبت به پیشنهاد و  نامگذاری دو مکان در معابر،بلوارها و میادین شهر به نام این دو شهید والامقام با نظر شورای اسلامی شهر اقدام نماید.

گفتنی است دکتر محمد زارع جوشقانی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی که بیش از ۲ دهه پیش ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بر عهده داشت و از بهمن‌ سال گذشته به ریاست بیمارستان لبافی‌نژاد تهران منصوب شده بود، هفته گذشته بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

پیش‌تر دکتر مجید فرهاد نیز پس از یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به کرونا به جمع شهدای خدمت و مدافع سلامت کاشان پیوسته بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *