نامه رئیس شورای اسلامی مشکات به نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

هر زمانی هر اتفاقی در منطقه مشکات بیفتد از چشم شما می بینیم

رییس شورای شهر مشکات در نامه ای به سید جواد ساداتی نژاد از عدم رسیدگی او به این منطقه گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، متن کامل این نامه بدین شرح می باشد؛

جناب آقای دکتر ساداتی‌نژاد

نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم – بعد از حمد خدا و سلام و صلوات بر محمد ﷺو خاندان پاکش

گزارشی از طرف صفحه رسمی شما درباره سفر وزیر راه و شهرسازی به کاشان منتشر شده که در آن نام بسیاری از مناطق به جز شهر مشکات که از لحاظ جمعیت بزرگ تر از شهرهای شهرستان کاشان است مطرح گردیده است، این در حالی است که مدت‌هاست مردم مشکات در بلوار اصلی شهر که متصل به جاده ترانزیت است قربانی و مصدوم می‌شوند و به همین دلیل اصلاح و تکمیل این بلوار به پیگیری های شورای اسلامی شهر برای اتمام این پروژه ملی عملاً بی‌نتیجه مانده است.
انتظار می‌رفت شما که خود را میزبان وزیر نامیده‌اید، طبق سنت متعارف سایر نمایندگان، از شورای مشکات برای ارائه مشکلات این بلوار دعوت کنید نه آنکه حتی نامی از مشکات در گزارش شما مطرح نشود.

جناب آقای ساداتی نژاد؛

شما در دور دوم انتخابات به مردم مشکاة قول دادید که پیگیر مطالبات آنها باشید و با این شعار ها از این مردم رای گرفته اید. بر فرض اینکه مردم مشکات به شما رای هم نمی‌دادند و وظیفه شرعی و قانونی شماست همانگونه که برای آبادانی زادگاه خود سفیدشهر تلاش می‌کنید برای سایر نقاط دو شهرستان نیز تلاش کنید.
اما متاسفانه رویکرد شما در قبال مشکات سبب شده که تعدادی از جوانان و شهروندان این شهر، بدین تحلیل برسند که شما نظری به اصلاح بلوار امام خمینی مشکات ندارید تا بتوانید با پایان عمر این دولت و در صورت یافتن فرصت مناسب تغییرات مرزی مطرح شده توسط برخی از همشهریان و نزدیکان‌تان را اجرایی کنید.
بنده به عنوان وکیل این مردم و کسی که سال‌هاست در خدمت مردم مشکات هستم واضح و آشکار به شما می‌گویم متاسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفته که اکثریت قاطع همشهریانم، هر زمانی، هر اتفاقی را که در این منطقه بی‌افتد، به چشم شما می‌بینند.
امید است با توجه به شرایط فعلی کشور و توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری به گونه‌ای در منطقه فعالیت کنید که اعتماد مردم به مسئولان آسیب نبیند و مشکاتی ها بتوانند به حداقل هایی که لازمه یک زندگی آرام است برسند.


اسماعیل محمدی
رئیس شورای اسلامی مشکات


    علاسوندی
    (2) (0)

    علاسوندی

    آبان 28, 1399

    بلوار شهر به نماینده چه ارتباطی داره....کی اینو جز وظایف کرده..والا برخی ادمها چقدر سطحی و بدوی هستند .

    دوست اهل کاشانم
    (2) (0)

    دوست اهل کاشانم

    آبان 28, 1399

    سلام علیکم محضر عزیزان و دوستانم در اهل کاشانم يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ ضمن ارادت محضر دوستان شما به عنوان فرهیخته کاشان و انچه رسالت شما است که واقع بین و اهل حق باشید عرض می نمایم خط مرزی کاشان و اران و بیدگا که از جمله سفید شهر هم می باشد باید طبق مصوبه هیت وزیران اجرا شود که در این مصوبه پاسگاه حتی میدان محمد رسول الله مشکات از اراضی کشاورزی شهر سفیدشهر می باشد که باید به سفیدشهر ملحق شود ولو راه ارتباطی مرزی شهر مشکات با کاشان حذف شود یا مشکات جزشهرستان آران و بیدگل بیاید یا سفیدشهر به کاشان ملحق شود واین حق مسلم قانونی و شرعی مردم عزیز سفیدشهر می باشد . اما اینکه شما با درج این خبر این عالم وارسته یعنی ریس شهر مشکات می گوید دکتر ساداتی برای سفیدشهر کار انجام داده است این را بگویم سفید شهر جز حوزه استحفاظی و نمایندگی ایشان است ولی با شناختی که از دکتر دارم ایشان را مرد حق می دانم و در منطقه هیچ جای از آن برایش فرق نمی کند نوش آباد باشد مشکات ، نیاسر ،برزک و.... آنچه می تواند و توانسته برای مشکات هم کار کرد که اصلاح فعلی این بلوار یکی از کارهای ایشان است . از شما درخواست دارم واقع بینانه باشید و فکر کنم بعد از صحبت های من بیشتر تامل و بررسی میدانی که تاریخ منطقه که سالیان بسیار دور است را نگاه کنید مزار سفیدشهر و حتی مصوبه همه دولت ها و هیت وزیران را نگاه کنید تا با چشمی باز عمل کنی . وسلام پایان ترجمه ایه آیه قران ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید.

    الف ،حسینی
    (1) (0)

    الف ،حسینی

    آبان 28, 1399

    با احترام به حرفهای اقای اسماعیل محمدی، مگر این بلوار عبوری از مابین مشکان ومحمود اباد همان نیست که دومرتبه ساخته و خراب شد وهنوز هم مشکل دارد؛ مگر نه اینکه دومرتبه دست به اصلاح زدید یکمرتبه عریض سازی کردید ولی بخاطر اینکه کار را به یک مهندس تازه فارق التحصیل شده مشکانی دادید که چون بچه ابادیتون بود فقط کار را بدتر از قبل باصرف هزینه هنگفت فقط خراب کرد و یک شتر گاوپلنگ ساخت که نه بلوار بودنه یک خیابان عریض ونه هیچ چیز دیگه ای...و بعد مجدد با تخریب وباز سازی وایجاد ۱۵ الی ۲۰ دست انداز در جاده ترانزیت مجدد بازسازی کردید؟؟؟ والان برای سومین بار درخواست بودجه میکنید که چی نوآوری جدیدی بکنید ؟؟ اقای محمدی بنده بچه سن سن هستم ولیکن بخاطر دست گلی که شما به بار اورده اید شاید در عرض دوسل سال گذشته ۵ بار از مشکات عبور نکردم و هر بار خودم را لعنت میکنم که چرا از این طرف امدم، شما قبل از اصلاح خیابان ، افکار و ایده ها تون رو اصلاح کنید اول تصمیم بگیرید نقشه بکشید روی نقشه ایراد ات ومشکلات را حل کنید وبعدا اجرا کنید کاری که دومرتبه نکردید...پس صبر کنید شما از نوبت وسهم خود دوبار تستفاده وردید وخراب کردید.

    ابوالفضل
    (0) (1)

    ابوالفضل

    آبان 30, 1399

    سلام خدمت محضرهمه رسانه ها مخصوصا اهل کاشانه.. خدمت همه عزیزانی که اظهارنظر دررابطه باشهرمشکات وسفیدشهرداشته اندبایدعرض کنم که این دوشهرازقدمت طولانی برخوردارهستند.بایدمثل دوبرادرکنارهم باشند یک سوال چرادردوره های قبل چنین اتفاقی نیفتاده مگربیش چهاردهه ازانقلاب نگذشته چندتانماینده ازکاشان به مجلس نرفته اند یا کاشان تازه بوجودآمده یااولین نماینده رابه مجلس راه پیداکرده .به هرحال. آقای ساداتی نژادهم میدانندکه شهر مشکات قدمت بیشتری دارد . حال چطورشدکه آقای وزیررادعوت کردید همه جابردیدبه جز شهرمشکات درصورتی که شهرمشکات بیشترین تلفلت جاده ای راداردوباتوجه به ترانزیت بودن بین دومحوربین المللی .چراوقتی ازتان انتقادمی شودویامطالیی به حق است ناراحت شدی اکرشمانماینده ماهستی .آقای اسماعیل محمدی هم نماینده منتخب وریئس شورای اسلامی شهرماهست .اگرمیخواهیدازقدرت وپستتان استفاده کنیدبایدعرض کنم. بقول حضرت علی فرمود .اگراین پست ها ماندگاری داشت هیچ‌ وقت به مانمی رسید..درپایان برای شهرمان آرزوی سربلندی میکنم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *