مهار حریق اتوبوس کارگران شرکت سایپا کاشان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار حریق اتوبوس کارگران یک شرکت صنعتی توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، و به نقل از روابط عمومی آتش نشانی کاشان روح الله فدایی افزود: این حادثه آتش سوزی ساعت 17 و 33 دقیقه دیروز چهارشنبه ۲۰ شهریور در خیابان سعیدی رخ داد که تیم های اطفاء حریق از ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی در اولین فرصت به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان نیز با دو خودرو عملیاتی، اطفای آتش سوزی این خودرو را که در قسمت سیم کشی های محدوده موتور آن اعلام شده را پوشش دادند و مانع از گسترش آن به دیگر قسمت های اتوبوس شدند.

وی ضمن تشکر از اقدام تعدادی از مغازه داران در محل حادثه تصریح کرد:کسبه این خیابان با استفاده از خاموش کننده های آتش نشانی شخصی خود مانع از گسترش سریع حریق در اتوبوس شدند.

فدایی خاطرنشان کرد: این حادثه هیچ مصدومی نداشته و سرنشینان اتوبوس سریعا از خودرو خارج شدند وعلت اصلی آتش سوزی طی بررسی های کمیته علت یابی سازمان اعلام خواهد شد.

بنابر فیلم و اخبار ارسالی شهروندان به پایگاه خبری اهل کاشانم، این اتوبوس متعلق به شرکت صنعتی سایپا سیتروئن کاشان بوده است.

منبع عکس: مشکات آنلاین


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *