• شناسه خبر : 5466

مدرسه دکتر ارشادی لتحر افتتاح شد

همزمان با دهه فجر در آیینی مدرسه خیرساز دکتر احمد ارشادی در منطقه لتحر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مدرسه دخترانه خیرساز دکتر احمد ارشادی لتحر با 1840 متر عرصه، 840 متر زیربنا و حدود 2 میلیارد تومان اعتبار در مدت یک سال ساخته شد.

این مدرسه خیرساز در دو طبقه و دارای 6 کلاس درس، نمازخانه، کتابخانه،  آزمایشگاه و اتاق بهداشت می باشد.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس در این آیین افتتاحیه این مدرسه اظهار کرد: عظمت کاشان به مردمش است و مایه مباهات است که 77 درصد از مدارس این شهرستان را خیرین ساخته اند.

سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به پیگیری برای ساخت مدرسه برکت در منطقه لتحر گفت: یونیت دندانپزشکی مدرسه دکتر ارشادی برای استفاده تمام مدارس منطقه به صورت مشارکتی با اختصاص 50 درصد اعتبار توسط وزارت آموزش و پرورش و 50 درصد از طرف خیران تهیه خواهد شد.

احمد ارشادی خیر مدرسه ساز در حاشیه افتتاح گفت: امیدوارم از طرف خداوند آنقدر استطاعت داشته باشم که هر سال یک چنین مدرسه ای را بتوانم برای استفاده دانش آموزان شهرم بسازم.

ارشادی با تشکر از کسانی که وی را در ساخت این مدرسه همراهی کردند افزود: ساخت این مدرسه حاصل صبوری و همرامی مردم منطقه لتحر و کمک های اداره آموز ش و پرورش شهرستان و مجمع خیرین مدرسه ساز می باشد.

شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه مدرسه خیرساز دکتر احمد ارشادی لتحر که از پروژه های آموزشی شهر در یک منطقه فاقد امکانات بود، فرماندار کاشان و معاونانش و اعضای شورای شهر با وجود دعوت حضور نداشتند.

برای دیدن تصاویر این مراسم روی هر عکس کلیک کنید:

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *