محور مواصلاتی انتهای بلوار صنعت به میدان سهراب سپهری مسدود می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم در جلسه صبح امروز شورای شهر کاشان که به صورت علنی برگزار شد، مقرر شد که محور مواصلاتی انتهای بلوار صنعت به میدان سپهری مسدود شود.


علی هاشمی طاهری رئیس شورای شهر کاشان با اشاره به نامه و درخواست راهنمایی و رانندگی کاشان از دادستان کاشان مبنی بر مسدود سازی این مسیر اظهار داشت: متاسفانه این پروژه به صورت کامل انجام نشده است و از کل معبر آن فقط حدود ۱۱ متر عرض آن آسفالت شده است و عملا بخش زیادی از آن اجرایی نشده است.

وی افزود: متاسفانه این پروژه ناقص به بهره برداری رسید که سبب شد مشکلات گوناگونی در هنگام تردد همشهریان کاشانی در این مسیر ایجاد شود.

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه برای اجرای کامل این پروژه شش دهنه پل و بیش از ۳۰ هزار مترمربع آزادسازی لازم است، ابراز داشت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای کامل این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به وقوع برخی تصادفات در این محور و عدم روشنایی کامل و ایجاد خطرات برای شهروندان کاشانی گفت: بنا به درخواست راهنمایی و رانندگی این مسیر تا اجرای کامل آن مسدود می‌شود و البته مدیریت شهری کاشان تمام تلاش خود را می کند تا با اختصاص اعتبارات لازم هر چه زودتر این پروژه مهم شهری را تکمیل و آماده بهره برداری کند.


    (0) (0)

    مرداد 25, 1400

    تف دو صورت سیاست آقای ادمین با این فرمون کاشان 300 سال دیگه هم استان نمیشه فعلا سر جهنم دعواست

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *